Ga naar inhoud

Fietsendrager


Just4Fun

Aanbevolen berichten

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nope, ik heb alles gewoon in de kofferbak gedaan (2 weken Frankrijk).

Er is origineel wel een set leverbaar, maar dan moet je gaten boren in de kofferbakdeksel...geen optie

En alles wat je erop bouwt...is lelijk en/of krast.

Gewoon licht pakken, dak is open, dus is het voor de zomer, dus neem je alleen korter broeken mee en 1 trui...;-)

aangepast door haroldv
Link naar reactie
  • Administrator

Er is Voor de e89 (anders dan voor de e85) ook een originele BMW oplossing. Zal ook niet goedkoop zijn, maar zou ik ook eens naar kijken als ik jou was ...

http://cn.bmw.com/be/nl/owners/accessories/transport/index.html

Link naar reactie

Beste Just4Fun,

heb het anders gedaan. In Duitsland heeft de E85 een typegoedkeuring voor een trekhaak. Ik heb in Duitsland bij Rameder een afneembare trekhaak besteld en deze door mijn universele garage laten monteren. Zie je bij niet gebruiken bijna niets van en als het nodig is kan er gewoon een goede fietsdrager op. Kijk maar eens op de site van Rameder.nl / rameder.de . Daar vond je toentertijd gewoon een plaatje van hoe het er uit ziet. Bevalt geweldig, de trekhaak was niet eens al te duur en laten monteren bij een universele garage viel mij ook mee. Volgens mij was ik voor circa 650,-- helemaal klaar.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.