Ga naar inhoud

Afdekplaatje plek mistlamp in spoiler voor (L) ontbreekt


dek

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb driftig gezocht op het forum maar nog niet gevonden in een ander topic. Als ik er toch overheen gekeken heb, bij voorbaat al mijn excuses.

Wat is het geval. Bij onze zwarte z3 1.8 uit '97 is er in de voorspoiler een uitsparing voor eet mistlampen. Deze zitten er niet in maar de plek is afgedekt door een afdekplaatje. Nu is dit linker afdekplaatje er uit gevallen en kwijt.

Wie weet hoe ik aan een nieuw afdekplaatje kan komen? Ik wil wel zoeken op onderdelen sites maar weet niet hoe zo iets heet (term).

Alternatief is dat we er toch mistlampen in plaatsen. Welke heb ik dan nodig?

Thanx alvast voor evt. tips!

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...

Dag Dek,

 

Ik heb net toevallig afgelopen weekend mistlampen geplaatst in mij ZZZ. Moest daarvoor wel andere afdekplaatjes bestellen..............

 

Oh en als je meer wil weten over het plaatsen van de mistlampen....kan ik je nu alles over vertellen; je hebt onder andere een extra relais nodig...........

 

Link naar reactie
  • Administrator

Dek is al een tijdje offline en zal waarschijnlijk niet meer reageren. Tevens is iets te koop aanbieden alleen voor donateurs ...even onze huisregels lezen ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.