Ga naar inhoud

Zelf je grill een Chromelook geven doe je zo


beamerfan

Aanbevolen berichten

Hallo ik wil jullie even laten zien hoe ik mijn grill een Chromelook heb gegeven en het resultaat hiervan.

wat heb je nodig ...gewoon een rolletje aluminium tape van de action voor nog geen 3 eurries en een scherp mes that's all ....oja en geduld natuurlijk.

Om te beginnen knip je een strook op lengte van de te beplakken rib en knip deze dan in de lengte door het midden (heb je gelijk voor links en rechts) en plak deze goed vast alleen aan de voorkant ,pas op de tape plakt erg goed dus uitkijken dat je niet aan de zijkant plakt .

Snij dan met een scherp mes het overtollige weg ven wrijf dit goed na met een zachte doek en klaar ben je . zie de foto;s voor het resultaat . Ben benieuwd wat jullie er van vinden .

http://i1141.photobucket.com/albums/n594/dendrite1/2015-09-14%2017.39.05_zpsshnrvhib.jpg

http://i1141.photobucket.com/albums/n594/dendrite1/2015-09-14%2018.05.37_zpsqk0f9arb.jpg

2015-09-14%2018.05.37_zpsqk0f9arb.jpg

2015-09-14%2017.39.05_zpsshnrvhib.jpg

Susses

aangepast door beamerfan
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Leuk idee! (gelukkig had ik al een chrome grill), maar gaat je dit niet afbladeren of loslaten?

Mooie gedaan overigens!!

Bedankt voor het compliment .

De tijd zal het leren ,maar de tape zit zo stevig vast dat dat volgens mij een hele tijd gaat duren voor het loslaat .Moest al oppassen tijdens het plakken dat het niet ergens tegenaan kwam want het zit meteen vast ,en dan moet je echt moeite doen om het weer te verwijderen. Ik zag trouwens dat een grome gril €139 kost dus voor 3 eurries en een half uurtje het proberen waard.

aangepast door beamerfan
  • Like 1
Link naar reactie

Hoi Cornelis dat heb je goed gezien ,ja dat is m,n dj naam die je waarschijnlijk kan van mijn profiel als dj of als organisator van the VIP-TRIP wat ik georganiseerd in het verleden . Dan zal ik jou ook vast wel kennen denk ik ....Greetz John en Petra

aangepast door beamerfan
Link naar reactie

Zo zie je maar weer, onbetrouwbare partner die A....n! Daar valt niet op te investeren.

Nog goedkoper hahahaha laten we er een wedstrijd van maken ...zo goedkoop mogelijk je gril een Chromelook geven !!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.