Ga naar inhoud

rammel in t achterschip..


hans1976

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een vraag. Het lijkt of ik speling in de aandrijflijn of ophanging heb van mijn z3m. Als ik langzaam wegrij bij bijv inparkeren voelt het alsof er ergens speling inzit. Ik hoor bonken en klapperen. Als ik eenmaal harder rijd, merk ik niets meer.. ook niet met terugschakelen. Nu heb ik 1wiel opgekrikt en die kan ik een stukje draaien. Speling naar het diff dus. Is dit normaal of kan dit dat geluid verklaren?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hans, staat er geen partnummer op de stekker/onderdeel?
Wellicht dat je via dit nummer kan achterhalen waar hij bijhoort?

Misschien dat deze (nr11) er op aangesloten moet worden?

En anders via dit de connector lokaliseren

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Hoi Cor bedankt. 11 is de abs als ik me niet vergis, maar die is t niey. Net ontdekt dat het beugeltje onder de plastic wielkuip hoort. Dus dat probleem is opgelost. Alleen nog geen idee wat het is. Het lijkt wel een voeler ofzo. De bedrading loopt naar het midden van de auto. Zou het de buitenthermometer kunnen zijn? Of een g-kracht meter om dingen te activeren als je een aanrijding krijgt? Ik heb geen idee..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.