Ga naar inhoud

verlaging verhogen


.cornelis.

Aanbevolen berichten

Inderdaad onderdeel nr 1 op de Z3M specificatie heb ik er ook op zitten.

Wat ik echter niet terug kan vinden is welke veren er op welke types zitten.

Plaatje van een veer heb ik overal echter nergens nummers of specificaties.

Ik heb intussen kontakt met iemand die mij aan originele veren kan helpen. Ik vraag me nu alleen nog af of ik de Z3M tussenlager,figuur 1 kan handhaven of dat ik het alsnog tussenlager van de gewone Z moet aanschaffen.

Ik hoop dat iemand hier daar mij antwoordt op kan/ wil geven.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie
  • Administrator

... type fouten hier een halsmisdaad ...

Wie zei dat? Iedereen maakt wel eens een typefout. Maar dat in iedere post doen "omdat je nou eenmaal op een tablet typt" en mensen "toch wel begrijpen wat je bedoelt" is wat anders. Ik voel me dan als admin bijna genoodzaakt om het aan te passen om het leesbaar te houden, terwijl het bij even simpel nalezen bij jou niet hoeft te gebeuren. Niks meer en niks minder ...

Link naar reactie

Ff update. Ik heb gisteren een complete set gescoord. Veren en dempers.

Dat is maar goed ook want de dempers die ik nu heb zijn inderdaad verkort gelijk de veren. Dus gaan hogere veren never nooit passen.

Waar ik nog mee zit zijn de domlagers. Die ik nu heb zijn van een Z3M in combinatie met de verlaagde voordempers. Die zetten de dempers in een iets schuinere stand. Kan ik die weer gebruiken of zouden er standaard domlagers moeten komen. Omdat standaard zoveel langer is weet ik niet wat de invloed zal zijn op het feit dat de hoek anders wordt.

Wie weet daar het fijne van en wil mij daarmee verder helpen, in woord. Daad is niet nodig.

Enmocht ik standaard domlagers nodig hebben heeft iemand hier ze misschien over?

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.