Ga naar inhoud

Reactietopic heiderit


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Voor de verkiezing van leukste foto hebben we gemeend de volgende selectie te maken,

Bij elke foto kunnen jullie "like" klikken, degene die zaterdag aanstaande (26sept) de meeste likes heeft, wint de dashcam.

Tevens hebben we nog een speciale extra prijs uit te reiken voor de mooiste in-actie foto die we gevonden hebben, de keuze is gevallen op onderstaande foto, alvast gefelicteerd!!!

We nemen binnenkort contact op voor het versturen van de prijs.

2e4kbac.jpg

  • Like 4
Link naar reactie

Voor de verkiezing van leukste foto hebben we gemeend de volgende selectie te maken,

Bij elke foto kunnen jullie "like" klikken, degene die zaterdag aanstaande (26sept) de meeste likes heeft, wint de dashcam.

Tevens hebben we nog een speciale extra prijs uit te reiken voor de mooiste in-actie foto die we gevonden hebben, de keuze is gevallen op onderstaande foto, alvast gefelicteerd!!!

We nemen binnenkort contact op voor het versturen van de prijs.

2e4kbac.jpg

Woho! Marlon zal echt supertrots zijn! (En zijn vader ook natuurlijk).

Link naar reactie

^ Ik heb ook mooiere foto's van de rit gezien, maar de organisatie heeft in al haar wijsheid kennelijk besloten deze voorselectie te maken en van de rest van de fotografen (waaronder ook ik) geen foto te selecteren. Lijkt me hun goed recht. :)

Was van tevoren echter niet gezegd dat er zoveel mogelijk Z'jes op de foto moesten staan voor bonuspunten? Ik had een foto waar er 23 opstaan... :P

aangepast door Individual
Link naar reactie

Ja klopt allemaal, maar weet je hoe moeilijk het is om al die foto's door te lopen en de mooiste leukste beste enz enz er uit te zoeken.

Bij deze dus besloten, kiezen jullie allemaal maar uit alle ingeleverde foto's de mooiste.

De prijs voor Marlon blijft echter staan!

Succes, ik hoor uiteindelijk wel wie de prijs in ontvangst mag nemen hahahaha

Link naar reactie

Nog een: Andere fotokeuze!?

Ik durf bijna niet meer te reageren. Ik waag het er op.

Ik realiseer me dat ik in organisatorisch opzicht de knuppel weg heel ongenuanceerd in het hoenderhok heb gegooid.

Zullen het maar gewoon doen met de foto's uit de selectie van MarliesRoy. Dan kunnen we gewoon over gaan tot het stemmen. Tuurlijk is het verrekte vervelend nu al te mogen constateren dat die dashcam niet voor jou/mij zal zijn.

Volgende keer gewoon weer mooie plaatjes maken.

Link naar reactie

Nou weet je wat het is, ik gun eigenlijk iedereen die dashcam en het zijn eigenlijk allemaal ontzettend mooie foto`s

Dus kiezen kan ik ook niet echt, ik vond de foto`s bij The Gallery ook ontzettend mooi, maar ja daar staat weer geen z3/4 op...dus tel je die dan wel mee

Is dit dan wellicht een oplossing?

Degene die foto`s hebben gemaakt sturen hun meest favoriete foto (1 foto dus) per pm (de link naar photobucket of dergelijke) naar mij toe.

Dan kan ik die weer plaatsen in een poll

Gezien we met 14 man hebben gereden, waarvan 3 organisatie, blijven er dus maximaal 11 kanshebbende foto`s over.

Als we daar een poll voor kunnen maken (eventueel opgeknipt in meerdere polls) dan is dat het meest eerlijk denk ik?

Wat vinden jullie er van?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.