Ga naar inhoud

Reactietopic heiderit


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Ik moet mijn foto's nog even uitzoeken. Die komen in de loop van de week wel. Is er een deadline, voor wat betreft de prijs? :)

Zullen we 15 september als deadline aanhouden? Ik denk dat de organisatie er dan 3 uit gaat zoeken en deze plaatst.

Degene die dan de meeste "likes" heeft die wint de dashcam...

Verder dank voor je leuke bericht! Niemand wilde het springkussen meer opblazen anders had je van mij los gemogen hahaha

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Ik trof in mijn tasje aan van Dr.Grandel "Timeless"; in de beschrijving koppen met "Anti-Age"

Mooi spul voor de auto lijkt me; 'k zal 't proberen.

Dit smeer je op het deel waar de kreukelzone zit...doet iedereen hoor en is heel normaal.....iemand bij de rit gezien met kreukels in zijn zone......nou dan!

Link naar reactie

Ook weer thuis en de rommel opgeruimd na een prachtig mooi weekend; vrijdagavond heerlijk en gezellig gegeten bij de onvolprezen Italiaan; zaterdag een uitermate mooie rit met verrassende pakket-service in de persoon van Maurits,

- waarvoor mijn lichtende dank - en een paar leuke stops voor eten en drinken, de nodige kennismakingen gedaan en behoorlijk vaak slap ge-O.H'd en gezellig nageborreld; des zondags zonder ook maar 1 meter snelweg weer thuis geraakt (opvallend hoeveel meer kilometers je dan maakt en op welke onvermoede plekken je komt) en 's maandags het hele weekend nog maar eens overdacht.

Organisatie ontzettend bedankt voor de mooie rit, met gelukkig toch nog wat broodnodige chaos, de zelfs op maandag nog verrassingen opleverende goodie bag en alle moeite die jullie hier in gestoken hebben.

Nog wat plaatjes:

DSC_0440_zpsxpxz7mzd.jpg

De schaapjes ...

DSC_0443_zpsh7ebfa6h.jpg

met bijbehorend personeel

DSC_0446_zpsft0esexi.jpg

(ongeplande) Tussenstop

DSC_0447_zps0bah9b07.jpg

DSC_0449_zpsikhzshri.jpg

met toeschouwers

DSC_0455_zpsrbogl9ie.jpg

tweewielig jeugdsentiment

DSC_0466_zpsogtjp0rf.jpg

en de minst Lambo-achtige Lambo

DSC_0467_zps7rvtejs5.jpg

Toch nog een beetje chaos....

DSC_0470_zpsaqjrk3xp.jpg

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Marlies & Roy,

Ik was er van overtuigd dat ik jullie al bedankt had voor deze prachtige rit, niet dus (zeker niet bevestigd :muur: )

Dan bij deze alsnog; het was een prachtige rit, onze complimenten.
Zeker voor een eerste keer(een complete rit met alles drop en dran dus <_< ).

Ontvangst super, lunch super, en een ontzettend leuk idee om dat bij de Galery te doen.
Mede organisatoren ook hartelijk dank.

Ook de deelnemers allemaal hartelijk dank voor de gezellige bijdrage aan deze Heiderit.

Op naar het volgende "feestje" :groupwave:

Thanks Hans & Gillaine

Link naar reactie

Dank Hans en Gillaine,

Ik ontvang nogal een aardig aantal PM berichtjes met de vraag of er volgend jaar weer een rit zal zijn....ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan.

Bedankt voor jullie enthousiasme mensen, want een rit zonder (enthousiaste) deelnemers is eigenlijk gewoon.....filerijden

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Dank Hans en Gillaine,

Ik ontvang nogal een aardig aantal PM berichtjes met de vraag of er volgend jaar weer een rit zal zijn....ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan.

Bedankt voor jullie enthousiasme mensen, want een rit zonder (enthousiaste) deelnemers is eigenlijk gewoon.....filerijden

Natuurlijk ga je dat doen; :hypocritesmiley:

Dit werkt toch verslavend :muur:

En bovendien zitten wij er op te wachten.

Ik ben ff uitgeorganiseerd.

En de schaarste van afgelopen seizoen: ken eg nie <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.