Ga naar inhoud

17 april 2015: Samen meer dan 220 km/u rijden


Emi

Aanbevolen berichten

Was inderdaad een leuk ritje vandaag.

Ik wilde vanaf Gronau toen ieder zijn eigen weg ging via een toeristische route naar huis rijden.

Maar toen ik op de ouderwetsche wegenatlas aan het kijken was, bleek dat het Teutoburger Wald ook maar een uurtje rijden was vanaf Gronau....

Het was wel weer even tijd om wat leuke bochtjes te pakken.

Ik ben daar dus nog even heen geweest, uiteindelijk bij Bad Oeynhausen de auto weer gedraaid en terug naar huis gereden :lol:

Het was alleen jammer dat al die forumleden met een Z :m: weer zo hard gingen :lol:

aangepast door gasman
  • Like 1
Link naar reactie

Leuke rit gehad. Mijn top ook vastgelegd. Niet zo hoog als Guido maar 246 mag er ook zijn lijkt me.

Na een lekkere Starmmer te hebben genoten keerde een ieder weer huiswaarts.

Met Guido opgereden tot zijn thuisbasis en daarna nog even stukje snelweg gepakt richting Ter Idzard.

Was een zeer geslaagde Knalrit met mooi weer en heerlijk vroeg opstaan hoort daar nou eenmaal bij.

TOP!

Link naar reactie

Altijd leuk een beetje knallen. iedereen alles nog heel ?? volgende keer zal ik me netjes aanmelden. :chick:

Gisteren zowaar weer eens een motorrijder de stuipen op het lijf gejaagd.

hi hi Als hij of zij denkt hard weg te rijden bij het stoplicht is het best grappig als je er dicht achter blijft en er langs knalt als het gas dicht gaat

met 180 als die denken.... zo dat was het dan lekker een vrij stukje gemaakt voor de meute uit

Gewoon direct met een hoop gebrul erlangs. :rant::m:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ja er is in het verleden ook al heel veel over gepraat, maar toen hebben 'Die Grühnen' een afspraak gemaakt met de duitse autofabrikanten dat de limiet van veel stukken zou wegblijven (waar dat kan ivm geluid en drukte) als zij een 250km limiter inbouwen als standaard.

Maar de zaag staat nu dus weer in een stoelpoot.

Ik geloof dat het eiland Man ook geen topsnelheid kent buiten de dorpen?

Klote eind rijden en geen snelwegen daaro, maar dat is dan de laatste plek op aarde denk ik....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Het wordt nu al heel snel slecht weer. Met regen valt er weinig te knallen dus da's een risico.

Wat dat betreft was de knalrit ook legendarisch. We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten aan de koffie. En (vrijwel allemaal nieuwe gezichten dus genoeg stof tot praten.

Maar jij bent bang dat je achter het net gaat vissen met al dat duitse tumult :wink:

Als je weer een groep bij elkaar kan krijgen ben ik er denk ik wel weer bij :)

Al ging dat laatste ook al niet van harte, met bijna meer opmerkingen dat mensen liever niet het gaspedaal intrappen dan wel <_<

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik hoef niet in mijn agenda te kijken want die datum is vast nog wel vrij :wink:

Misschien tzt maar een nieuw topic openen? Nieuwe rit nieuwe kansen :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Is het een idee om dit topic daar voor aan te houden? Ik kijk (te) weinig op het forum en heb dit onderwerp helaas gemist, was graag meegegaan, zeker dus volgende keer!

P.s. ik moet soms vanuit Arnhem naar Zuidbroek (achter Groningen...) en dan pak ik met mooi weer ook de A31. Nog wel wat werkzaamheden maar medio 2016 waarschijnlijk klaar. Haalde Vmax. van 242 kmh GPS met mijn F31 325d met EPC box. Blijft leuk om er dan toch weer een kilometertje extra proberen uit te persen.

aangepast door tjaam
Link naar reactie

Je hebt gelijk. Maar dat is niet zo erg. Wat wel erg is, is dat ik eerder een nieuw topic had gemaakt maar dat was ik even vergeten.... :muur:

Het nieuwe topic staat hier.

Misschien dat de mods zo aardig en technisch zijn dat ze het door mij verneukte aangepaste topic van de vorige 220 rit nog kunnen herstellen <_< .

aangepast door Emi
Link naar reactie

Recentelijk vanuit Dortmund richting Goch over de A42. Tijdstip; net voor het middaguur en haast geen verkeer. Droog weer en een beetje zon... Ik was onderweg met m'n dieseltje maar toch een heel stuk ca 230 km. p.u. kunnen rijden. Het kan toeval zijn maar misschien dat het daar vaker wat rustiger is...

Oh ja, géén 'Baustellen' daar :clapping:

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.