Ga naar inhoud

gevraagd goedkope z3 wielen voor de winter opslag

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil mijn Z3M van de winter op andere wielen wegzetten. Dit om vlakke kanten te voorkomen en om mijn velgen te laten spuiten. Wie heeft er een zetje wielen over voor een zacht prijsje? Er zal niet mee gereden worden dus mogen versleten zijn...

Groet Hans

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Waarom haal je de wielen er niet onderuit? Je kunt de auto dan op blokken zetten.

Geplaatst:

Dat is ook wel een tip. Nadeel is dat hij dan echt niet te verplaatsen is en mijn garage is niet zo heel groot.. Op wat voor blokken zou je hem dan zetten?

Geplaatst:

Hout. Onder de draagpunten. Dus 4X.

• Administrator
Geplaatst:

Je hoeft de wielen er dan nog niet eens onder weg te halen... opkrikken, blokken eronder en iets van de vloer laten staan.

Geplaatst:

afhankelijk van hoe vaak je hem gaat verplaatsen is natuurlijk een extra setje velg met band de makkelijkste oplossing

Inderdaad dparts en anders marktplaats ff sjekken

Geplaatst:

Dit is voor een :m: en dus zullen er voor voren een berg velgen zijn alleen niet voor achteren.

Geplaatst:

Als het enkel is om hem in en uit de garage te kunnen rollen, hoef je je niet druk te maken om de perfecte ET waardes en bandenprofiel. Ik weet niet welke maat er dan minimaal om de remmen heen past en of het aan de achterkant inderdaad iets heel speciaals is op een ///M maar anders ben je toch klaar met een set 16" of 17" (stalen) velgen met versleten banden.

Zou dit bv. passen?: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m952907477-bmw-velgen-4-stuks.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Geplaatst:

Bedankt voor alle tips. Vooral Slowco met de link. Weet iemand uit zijn hoofd of 16 inch past? Rond de 75 euro is een mooi prijsje..☺

Geplaatst:

Ik heb nog wel een setje liggen......is wel 17 inch . mag je voor kratje bier meenemen. Hoor het wel bij interesse

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen