Ga naar inhoud

premiumclassics


IBMW

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij niks mis mee, maar kan mij natuurlijk vergissen.Vriend van mij heeft er vorig jaar nog een 5 serie gekocht en was zeer te spreken over ze.

Ik verbaas mij wel altijd over de supersnelle omzetsnelheid want hun prijzen zijn bepaald niet misselijk.

Link naar reactie

De auto's zijn zeker snel weg daar...alsof het koopjes zijn. Maar ze zien er allemaal wel érg gelikt uit alsof ze zo uit de showroom komen.

Vandaar mijn vraag over de betrouwbaarheid maar kennelijk zijn er weinig forumleden met ervaring... :lol:

Link naar reactie

Het is allemaal een beetje over the top. Ze hebben geen voorraad, ze hebben een 'collectie'. Ze hebben wel leuke dingen, maar ik heb het idee dat de prijzen vaak wel erg fors zijn. En de km-standen vaak bijzonder laag - hoe kan het dat zij altijd de auto's met de laagste standen hebben? Het kan best legitiem zijn, maar ik zou er wel even heel goed naar kijken. :)

Link naar reactie

Ook Autohan is een goed voorbeeld. Het is idd irritant dat ze verkochte auto`s onder collectie laten staan. Als je nu kijkt lijkt het of ze 16 auto`s te koop hebben staan maar in feite zijn het maar 10. Zet die overige 8 dan onder het kopje verkocht zou ik zeggen. Mijn vorige :m: is trouwens uiteindelijk ook bij Premium Classics terecht gekomen en verkocht:

http://www.premiumclassics.nl/index.php/news/257/21/Youngtimer-BMW-Z3-M-Roadster-88-000km-BMW-DOH-Collectors-item.html

Link naar reactie

Volgens mij een goed adres auto,s zijn niet duur ze kosten alleen iets meer :) Een beetje :m: met 50.000km meer ervaring is al snel wat goedkoper maar kost niet altijd minder :lol: 33.000 ex bpm/36.500 inclusief voor die m coupe met 69000km tja wat is duur.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.