Ga naar inhoud

verLAAGd


Aanbevolen berichten

Mijn Z ligt aan de voorkant zo laag dat de modderkuipen beschadigd raken bij in en uitsturen. Als ik andere veren monteer die 15 mm hoger zijn dan wat er nu opzit, is 30 mm lager dan origineel, kan ik er dan van uitgaan dat het aanlopen door de banden dan over is? Normaal gesproken heb ik 19 inch velgen eronder nu tijdelijk 17 inch.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dat kun je zo bijna niet zeggen ben ik bang.

Grootte van je velgen is bijvoorbeeld is wel van belang, maar dat zijn de ET waardes, velgbreedte en gebruikte banden even goed.

Er zijn wel genoeg mensen die rondrijden met 19 inch en een verlaging van 30 mm, maar dat doet bij de meesten op termijn toch wel iets met de modderkuipen, al was het maar door verkeersdrempels, etc..

Link naar reactie

Zeer strakke besturing en minder wiebelig en spoorgevoelig dan bij de huidige 17 inch . Uiteraard wel verschil in banden. Nu Michelin pilot sport 4x 225. Met 19 inch EP Tires, type Accelera, voor 225 achter 255.

Mijn vorige Z3 dwarrelde ook op de pilot sport banden, geen idee wat de oorzaak is, velgen zijn mooi rond, niet krom en ik heb ook geen hoogteslag o.i.d. Zogauw de michelins op zijn vervang ik ze voor EP's dat zijn fijne banden.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie

...met de originele 17 inch reed ie toch echt een stuk prettiger...

Ik heb alles tussen 15" (winterwielen) en 18" onder onze Roadster geprobeerd, en kan dat beamen.

Hij rijdt - wél met een berg onderstel-mods - het prettigst met een 17" breedset.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.