Ga naar inhoud

GERESERVEERD: Eibach Pro veren 30/30 BMW Z4


Aanbevolen berichten

  • Administrator

GERESERVEERD voor MoonZZZZ4

Vanaf 12 augustus te koop:

Eibach Pro veren voor 30/30 verlaging. Eibach artikelnummer E10-20-010-01-22.

14493084837_5033b062e6_b.jpg

Nieuw gekocht in januari 2013, nadien minder dan 20.000 km gemonteerd geweest.

Ik doe ze weg omdat ik omwissel naar een complete KW2 varaiant schroefset, omdat ik al sinds de aanschaf van de Eibach veren twijfel aan de achterdempers en nu tijdelijk thuis een parkeergarage in moet die zo'n grote hoek in de hellingbaan heeft dat ik wel heel goed moet opletten om niks te raken met de bodem. Ik ga dus (tijdelijk) weer iets omhoog.

Let op: op de foto hierboven is de achterkant geen 30 mm, maar 23 mm lager: er zitten nog afstandsplaatjes van 7 mm tussen. Voor is de verlaginig hier wel 30 mm.

Vraagprijs: Eur 100,- (nieuw op Ebay.de EUR 150 + verzending)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Zeker nog beschikbaar (vanaf eind oktober, dan komt de KW set eronder). Ten aanzien van de montage: ik kan ze er niet zelf onderuit halen en dus ook niet bij je monteren. Je zou Roodkapje eens kunnen bellen wat die rekent (www.avvr.nl voor contactgegevens): die voert voor mij de ruil uit...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.