Ga naar inhoud

Autopoetsbedrijf Utrecht


Aanbevolen berichten

Ik weet dat er een clinic in Elst is georganiseerd. Maar daar kan ik door omstandigheden niet bij zijn.

Nu wil ik met Zet door een professioneel bedrijf onder handen laten nemen. Lak- & leerbehandeling en steenslag verwijderen.

Ik heb wat rond gekeken op het internet en vind daarvoor natuurlijk de nodige bedrijven met zeer onderscheidelijke prijzen.

Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven in de regio Utrecht (stad)?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zojuist mijn Z3 opgehaald na een "opknapbeurt" door Preoclean te Bunnik. Binnen- en buitenkant is volledig onder handen genomen.

Met een fantastisch resultaat. De Zet is weer in showroomstaat. Ik ben er heeeeeel content mee.

Bedankt voor de aanbeveling van dit bedrijf.

Link naar reactie

Naast polijsten/poetsen en leerbehandeling ook het gehele interieur showroom schoon. Kosten € 270,00 incl BTW. Maar is wel afhankelijk van het type auto en de staat waarin de lak zich bevindt.

Zelfs de velgen zien er bij mij weer als nieuw uit. Maar hadden voor die tijd geen stoepschade end.

Het zijn geen spuiters/uideukers, maar ze waren wel zo vriendelijk de op mijn Z duidelijk aanwezige steenslag heel goed te maskeren.

Zal morgen een paar foto'tjes posten.

N.B. Ze hebben de auto hiervoor een volledige werkdag nodig.

aangepast door Zetter
Link naar reactie

Zojuist mijn Z3 opgehaald na een "opknapbeurt" door Preoclean te Bunnik. Binnen- en buitenkant is volledig onder handen genomen.

Met een fantastisch resultaat. De Zet is weer in showroomstaat. Ik ben er heeeeeel content mee.

Bedankt voor de aanbeveling van dit bedrijf.

TOP!! Als ik Martin (eigenaar) zie dan zal ik zeggen dat je er erg tevreden over bent. Het is namelijk de oom van mijn vrouw.....

Maar als ik er niet tevreden over was geweest had ik hem ook niet aanbevolen.

Link naar reactie

Afgelopen maart een set nieuwe banden. Nu nog begin september een nieuwe softtop bij Memelink en begin oktober een onderhoudsbeurt/APK bij Ruud en de Zet kan weer een tijdje mee. Hoewel het (maar) een 1.9 is heb ik veel te veel plezier met deze auto om hem/haar niet goed te onderhouden.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.