Ga naar inhoud

mods, past dit?


four

Aanbevolen berichten

Dag lezers,

De witte zijknippers, achterlichten en silvervison lampjes zijn binnen. de volgende projecten zijn de kopplampen, voorbumper en sideskirt.

Allereerst wil ik van de oranje knippers voor af, zonder te lichtunits met een drempel open te maken. Ik zag koplampen van de facelift en m serie. Passen deze op de prefacelift? (Heb xenon). Angel eyes icm xenon vanaf de fabriek is niet mogelijk zie ik geregeld. iemand ervaring?

Zelfde vraag voor de m voorbumper. Past deze op een prefacelift? (Ik heb mistllichten).

Gr. Wouter

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

M bumper moet je even zoekfunctie gebruiken, kan je allemaal redelijk simpel vinden. Mistlampen ben je kwijt.

Facelift koplampen passen niet 1 op 1. Misschien als je met de bedrading gaat klooien maar dan kan je beter je lampen open dremelen. Al deze info zou hier ergens op t z4 gedeelte moeten zwerven hoor.

Link naar reactie
  • Administrator

Facelift koplampen passen 1 op 1 in een prefacelift... het enige is dat je 2 verloopstukjes nodig hebt van HB naar H lampen.

Excuus... het gaat om een Z4 zie ik net :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Welke kleur heeft je z4 eigenlijk? Bij een donkere kleur kun je ook overwegen om de buitenkant van de lampen over de richtingaanwijzers te "tinten". Valt bij donkere auto's en met de donkere inlays die jouw koplampen hebben mooi weg ...

Link naar reactie

Hij is grijs, dus ik denk te licht van kleur. Heb ook al zitten denken om een doorschijnende stikkker in de vorm van het knipperlicht en kleur van auto te laten maken. Weet echter niet ofiets dergelijks bestaat

Link naar reactie

^nog niet gezien, daarnaast weet ik niet of dat zo'n succes gaat zijn, dan zal je heel goed moeten plakken en denk dat je net als bij "booskijkers" toch kans hebt dat je het ziet dat het een sticker is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.