Ga naar inhoud

Tank breather valve mixup

Mirage

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

per abuis is mijn tank breather valve vervangen door het verkeerde onderdeel.

Ik had moeten hebben 13901744150 passend voor een 1.9 M44 CH71/CH72/CH73 aldus RealOem

Ik heb gekregen 13901433603 passend voor 1.9 M43 CM11/CM12 aldus RealOem

Geen klachten verder, onderdelen zijn fysiek wel beetje verschillend, maar minimaal.

Kan ik dit zo laten of terug naar de garage ? (niet zijnde Ruud :) )

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De valve is prima ben ik inmiddels achter, maar kan iemand met een 1.9 M44 motor mij een groot plezier doen en even kijken wat voor type slangetje er zit tussen de tank breather valve en het koolstof filter? Ik kreeg bij mij ernstig de indruk dat dit niet origineel is (beun....) mbv realoem kom ik niet uit wat er hoort te zitten.

Bij mij zit er een hard plastic zwart geribbeld slangetje tussen, wat wel te kort lijkt en onder spanning staat.

Grote dank alvast!

Geplaatst:

Hartstikke bedankt Guido !

Yes, dat is m! Toch origineel dus, maar het lijkt alsof de mijne aan een kant is ingekort, maar zit verder goed dus laat het zo.

Prijzig slangetje trouwens ! 64 dollar ??

Geplaatst: (aangepast)

Prijzig slangetje trouwens ! 64 dollar ??

Reken maar dat je bij de dealer nog wat meer kwijt bent. Ik gok snel 80-100 euro.

Misschien was hij ooit lek aan 1 kant en heeft de vorige eigenaar 'm ingekort omdat het slangetje zo duur was :lol:

aangepast door GuidoK
Geplaatst:

Wow! Wat ligt dat aan dan? Ik zie op realoem talloze slangetjes voorbij komen voor een paar dollar. Deze met platina van binnen gecoat? ?

Geplaatst:

Misschien lastig te maken vorm.

De prijzen op realoem etc lopen vaak wat achter. Ik reken meestal dat de dollarprijs daar in de praktijk in euro's is ex btw.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen