Ga naar inhoud

Voetbal seizoen 2015-2016


lightning87

Aanbevolen berichten

Michael de Leeuw speelde bij Fc Groningen als een echte doelpunt hongerige spits,

Mss in de winterstop voor veel geld naar Ajakkes? (zou wel tegen de Cruijf filosofie zijn, om eigen jeugd op te stellen).

Link naar reactie

mwa zo heel goed is die jongen ook weer niet, leuke speler, maar die past eerder in een vechtploeg als feyenoord dan bij 020. bij 020 moet je geen kille vechtende afmaker zijn maar een aanspeelpunt en een technische voetballer, tenminste dat willen ze daar graag in die soepkom.

Link naar reactie

Ziet er naar uit dat FC Twente een amateur club gaat worden.

Mss wel beter zo. Die Tukkers hebben in Herakles al een Erediviesie club.

Met FC Twente krijgen ze dan ook een sterke amateur club :lol:

Link naar reactie

^ en hoezo dat dan ? of bedoel je 2012 ? wij 010 waren er schulden aan rijke supporters en die zijn omgezet in aandelen ( heel dat gedoe met de VVF- blij als die gasten weer buiten gaan) en hadden we geen vage contracten met nog vagere investeringsmaatschappijen, en was er geen informatie achtergehouden. zelf vind ik het nog steeds jammer dat jorien van den herik weg is, maar hij had veel meer er bovenop moeten zitten.

Bij hobbelpaard FC is de boel willens en wetens gesaboteerd door die 2 geweldige directeuren nadat het succes ze te veel naar het hoofd steeg, en daarna zichzelf en hun club compleet hebben overschat.

Link naar reactie
  • Administrator

2002 begon de ellende toch?

Overigens is het een illusie dat er binnen andere voetbalclubs 'niets' speelt. Twente is kampioen geworden met een heel goedkoop (lees veel eigen jeugd) team. Pas daarna begon de ellende van Ome Joop & Co. Omdat zij er zelf met veel geld in zaten wilden ze méér, méér, méér... Om over het gekloot met het halen en ontslaan van trainers maar niet te spreken...

Bovendien ben ik van mening dat zodra een voetbal club met gemeenschapsgeld overeind gehouden moet worden is het gewoon exit.

Twente wordt, als het aan de gemeente ligt, binnenkort met een garantstelling overeind gehouden. Beter dan wanneer de club failliet zou gaan en de gemeente hun 17 miljoen kwijt is...

Oh en het is zeker niet in Feyenoord's belang wanneer ze uit de competitie gehaald zouden worden :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

^nee dan zijn we 3 punten kwijt, twente hoeft ook niet uit de competitie van mij.

Bij Feyenoord zijn de problemen gekomen toen ze voor veel geld spelers zijn gaan halen die op hun retrour waren om even snel kampioen te worden en CL centen te pakken dat was rond 2007... CL niet gehaald maar wel veel geinvesteerd in kapitaal wat snel zou verdampen en de gehaalde spelers hadden grote salarisen.

in de tussen jaren na 2002 waren er ook al genoeg van die net niet voetballers gehaald, maar nog nooit was er zo gegokt met het voortbestaan van de club als toen makaay/gio/en nog een berg van die oudere spelers werden gehaald. geen CL geld en daardoor rammelende begrottingen.... tja dan komt vanzelf de man met de hamer, en uiteindelijk een lijkenpikkersclub zoals de VVF die ons "gered"heeft ( lees: vooral hun eigen geld veiliggesteld).

gelukkig zijn er toen ook dingen goed gegaan, martin van geel aangesteld en ronald koeman gehaald. voordeel was ook dat wij de jeugdopleiding hadden, die heeft afgelopen jaren voor het nodige kapitaal gezorgd om er weer bovenop te komen. nu de VVF uitkopen zou prio 1 moeten zijn ipv een nieuw stadion, de Kuip kan nog wel 100 jaar mee, heel wat beter dan die leveloze stadions zoals in arnhem en buitenveldert.

voor alle beslomeringen omtrend onze "vrienden"van de VVF zou je lunaticnews moeten lezen.

Link naar reactie
  • Administrator

En zo is van den Belt nu ook bezig bij FCT. Gaat allemaal goedkomen. Ome Joop & Co. komen er niet meer in. Kijk naar Vitesse, wat onder Karel Aalbers ook een drama bleek te zijn. Die draaien inmiddels ook alweer de nodige jaren in de top mee.

Link naar reactie

Wel lullig, nu dat machinefabriek Stork weg is, de textielindustrie daar op zn kont ligt, het met Fc T ook zo slecht gaat.

Mss dat de ca. 20.000 asielzoekers die voor dat gebied gepland staan, een nieuwe spirit en elan aan de regio kunnen geven :lol:

Link naar reactie

^^ Vitesse draait natuurlijk weer mee dankzij de centjes van Abramovic, de voorzitters daar zijn gewoon stromannen. Chelsea heeft nu gewoon een mooie proeftuin voor talenten, maar of Vitesse er iets mee opschiet weet ik zo net nog niet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Wordt het alleen maar gezelliger binnen de club?

 

Maar zover gaat het echt niet komen. Er zal nog wel een sanctie komen, maar die zal eerder gericht zijn op transferbeleid dan op terugzetting naar Jupilerleague. Amateurs of hoofdklasse gaat niet gebeuren, daar is veel te veel werkgelegenheid mee gemoeid en wordt de KNVB alleen maar slechter van. Overigens hebben we 2 van de 4 gewonnen, maar het positiespel is 100x beter dan het voor de winterstop was.

 

Oh en dan hebben we het nog niet over ene Verbeek en Rutten gehad die na de zomer de scepter gaan zwaaien.

 

Nee, ik maak mij geen zorgen. In goede en slechte tijden...

 

Maar ja, 5 uit 5 verliezen (historisch unicum) en Ajax en Twente o.a. nog voor de boeg hebben, is niet echt een plezierig vooruitzicht met een sterk spelend Vitesse en Heracles hijgend in je nek :rolleyes:.

Link naar reactie

Feyenoordfans lijden, Rob.

Maar in het algemeen:

Je moet een verdediger niiet de schuld geven als er iets fout gaat vlak voor het doel.

Die bal hoort in balbezit aan de andere kant van het veld te zijn. Waarom die daar niet was, is voer voor psychologen.

Op papier hebben Feyenoord (en M.United) gemiddeld betere spelers dan de tegenpartij waarvan ze verliezen. Misschien staan de zwakste spelers op de blangrijkste plaatsen?

Had Ron Vlaar de verdediging wel goed kunnen aansturen?

Ligt het aan de trainer, (Van Brockhorst had goed seizoen start) of zijn goede en slechte series gewoon statistiek?

 

Ps. De supertalenten uit 2012, Boetius en Vilhena breken nog steeds niet echt door

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Het is zo raar! Als volbloed Rotterdammer had ik nachtmerries dat Ajaks kampioen zou worden. (Waarom eigenlijk, omdat ik Rotterdammer ben?).

Geweldige opluchting dat het PSV is geworden. 

Overigens speelde PSV tegen Atletico (+ half uur verlenging+strafschoppen serie), een Uiterst zware wedstrijd, zowel lichamelijk als geestelijk moesten ze tot het gaatje gaan. 

Denk dat F. de Boer dat toen met plezier heeft aangezien en ik kon me voorstellen dat PSV 4 dagen later dit niet nog eens kon opbrengen en met 1-0 verloren.

Voor mij is PSV de terechte kampioen!

 

Voor de rest gun ik de Tukkers dat ze niet naar de Amateursklase worden terug gezet. 

Na de sluiting van Stork en het faillissement van de Textie Iindustrie aldaar, was dat het enige waar deze eenvoudige boerenbevolkingsgroep nog wat plezier aan kon beleven en zich aan konden vergapen, als er grote Clubs uit de Randstad op bezoek kwamen

  • Like 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.