Ga naar inhoud

knipperlichten


four

Aanbevolen berichten

Dag allen,

Omdat verzocht wordt om jezelf voor te stellen bij je eerste bericht wat over mijzelf: mijn naar is Wouter, ik ben 30 jaar oud en sinds een maandje trotse bezitter van een BMW z4.

Na veel gelezen te hebben op dit forum en internet ben ik van plan om e.e.a. aan te passen aan mij auto, om hem wat meer naar maak smaak te krijgen.

Ik heb gisteren witte achterlichten gehaald. Ik verwacht dat die eenvoudig te plaatsen zijn. Tips voor plaatsen van achterlichten zijn echter welkom.

Een anderd dingetje zijn er knipperlichten aan de zijkant. Het logo krijg je er eenvoudig af met een mesje. Maar het oranje van het witte verwijderen lukt mij niet. Het kan toch niet zo moeilijk zijn? Iemand tips/trics?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Welkom Wouter.

Achterlichten vervangen is inderdaad een eitje. Let wel op dat je ook de juiste lampjes hebt. Oranje bolletjes achter een wit glaasje is natuurlijk geen gezicht. Hoe je dat doet, zie hier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/12556-how-to-achterlicht-vervangen-symmetrische-achterlichten/#entry265531 Principe is hetzelfde aan beide kanten.

Wat bedoel je met dat je het oranje niet kunt scheiden van het wit bij je knippers? Heb je een plaatje en waarom wil je dat?

Link naar reactie

Bedankt voor de snelle reactie.

Met wit en oranje bedoel ik het oranje "glas" en het witte kunsstof element met het lampje en de stekkeraansluitingen. Maar ik begrijp dat deze niet uit elkaar hoeven (het is een eenheid).

Het plakken van het logo kan met gewone dubbelzijdige tape of moet dat iets speciaals zijn?

De achterlichten zijn helemaal wit, dus ook hetgeen dat normaal rood is. Ik ben benieuwd of dat uberhaubt samengaat met mijn huidige lampen (de lampen zelf moeten dus rood en wit zijn).

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik me niet vergis zit er onder dat witte glas wel rood maar geen oranje dus alleen voor je kniperlichten heb je oranje lampen nodig.

De knippers aan de zijkant zijn idd uit een geheel maar witte zijn niet zo duur

http://www.ebay.de/itm/Seitenblinker-weis-BMW-Z4-Roadster-Coupe-/261590620348?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3ce80418bc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.