Ga naar inhoud

Gebruikte instaplijsten Roadster/Coupé en dorpellijsten Coupé


Aanbevolen berichten

Heb net de instaplijsten en de dorpellijsten voor mijn Coupé vervangen. Dat heb ik natuurlijk niet voor niks gedaan. De oude waren beschadigd. De dorpellijsten hebben corrosie in het aluminium en de instaplijsten hebben vegen van het in- en uitstappen.

Deze lijsten zijn vervangen na een grote poetsbeurt bij Auto detailing Elst en ik moet zeggen dat ze daar wel wat beter vandaan zijn gekomen. Ze zien er dus weer acceptabel uit. Op de corrosie op de dorpellijsten na dan. Dat krijg je natuurlijk niet weg. Maar misschien heeft iemand toch interesse omdat hij zijn eigen aluminiumlijsten bijvoorbeeld weer op de dorpels wil plakken. De lijsten zelf zijn namelijk piekfijn in orde.

prijs? Iets ludieks. Anders gaan ze bij het oude plastic namelijk.

$_84.JPG

$_84.JPG

$_84.JPG

$_84.JPG

aangepast door HAL2001
Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijne zijn net zo slecht en moet ze eigenlijk ook vervangen, ook mijn deurrubber aan de bestuurderszijde is stuk kan ik dan ook gelijk vervangen.

Ben wel benieuwd wat ze nieuw kosten.

Link naar reactie

Nee, niet alleen laten poetsen. Ik heb echt een grote poetsbeurt laten doen. 4 keer polijsten, leer laten reinigen en bijverven, interieur reinigen, wielen en uit zichzelf hebben ze ook heel veel gedaan. Het kostte dus ietsje meer dan jouw polijstbeurt van 75 euro.... Ben heel erg tevreden. Ik heb echt een nieuwe auto. Hij rijdt ook veel beter. :)

aangepast door HAL2001
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.