Ga naar inhoud

iPhone adapter voor onder de armsteun Z4


odaddyo

Aanbevolen berichten

Onder de deksel van mijn armsteun zit een mogelijkheid om een telefoon specifieke adapter te plaatsen zodat je iphone geintegreerd wordt in je Z4. Omdat ik BMW online heb ingebouwd zou ik informatie binnen moeten kunnen halen maar daarvoor gebruikt de hifi profi de dataverbinding van de telefoon. Helaas heeft de Z4 heel veel moeite om een geode dataverbinding op te zetten. Ik hoop eigenlijk dat de adapter daar aan gaat bijdragen.

Ik heb even rondgekeken en nieuw kost zo'n adapter al gauw €190. Op de site van BMW spreken ze tevens over het bedienen van een aantal apps op je telefoon.

Heeft iemand ervaring met deze modules en zijn ze echt de moeite waard.

groeten,

Thijs

Link naar reactie

Ik heb geen E89 maar in de E85 vind ik deze adapter niet het geld waard (in m'n X3 trouwens ook niet). Een voordeel is dat je toestel opgeladen wordt als het in de houder zit en de verbinding is inderdaad goed. Hou er wel rekening mee dat je telkens een nieuwe adapter nodig hebt als je een ander type iPhone koopt.

Bij mij werkt bluetooth overigens feilloos. Het werkte goed bij m'n iPhone 3s, iPhone 5s en ook met de iPhone 6.

Link naar reactie

Het gaat mij eigenlijk niet om de muziek. IK heb net 10 cd's (flac voor beter geluid) op de interne hhd gekopieerd en er zit ook nog een usb stick met mp3's in de usb poort.

Waar het mij om gata is hoofdzakelijk beter ontvangst en een stabiele dataverbinding van mijn GSM.

Bedenkt me net wel dat het erg moeilijk wordt om flitsmeister te gebruiken als de gsm onder de armsteun zit.!

Link naar reactie

CD's worden 1 op 1 over gezet want een radio kan niet zelf coderen naar MP3. Ik wil gaan proberen mijn laptop aan te sluiten op de radio alleen heb ik nog geen interface gevonden. Ik hoop dat de interne hhd dan gezien wordt als externe hhd.

De cradle voor de iPhone ga ik na de vakantie maar bestellen denk ik. Eerst moeten er andere knipperlichten (led) op en wil ik de Angel eyes en de interieur verlichting gaan aanpakken.

Na de vakantie ga ik ook op zoek naar andere velgen en laat ik de lak bijwerken.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.