Ga naar inhoud

mini vs. z3 spiegels


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was al aan het zoeken naar de ETK/tis van de mini maar kan niets werkent vinden moet ook op de BMW ETK staan lijkt mij(nieuwe versie??? :) )

Sledge jij als Googleman zou jij iets kunnen vinden??

Misschien hebben ze bij BMW de overschoten aan :m: spiegels op de Mini gedumpt,konden ze anders niet meer kwijt,geen liefhebbers schijnt B)

ETK cat.

Link naar reactie

Ja, die link zag ik ook, BMW<--->Mini

En wie noemt zich nu hier de googleman.... :m: ;) Ik ken verder ook geen mensen die zo'n bak voor de deur hebben staan, ligt misschien wel een beetje aan de prijs B)

"en ook van de MINI......" Voor €35,-!!!! Niet eens legaal denk ik. :)

Link naar reactie
Vraag even aan Ivo of die een backup voor je maakt. Ben je misschien voor een tientje klaar?

Ik weet trouwens niet hoe het met de m-spiegel zit, maar de normale z3 spiegel heeft ook losse kappen.

De M spiegel is niet deelbaar , de polyester kom is in een keer gegoten.

Link naar reactie

Dit gaat niet zondermeer passen, hoor. Die uitstulping aan de voet zou dan in een gat in de deur moeten vallen. Bij de Z3 zit er geen gat in de deur, eigenlijk wel, maar daar zit dan weer vanuit de binnenkant een plaatje op gepuntlast waar schroefdraad in getapt zit (als ik het me goed herhinner :huh: ) lijkt me sterk dat die 2 gaten dezelfde hartafstand hebben.....

Waar ik nu wel benieuwd naar ben is of je dat voetje er makkelijk af kan schroeven, zonder de boel te slopen (gaat bij de Z3 erg moeilijk), als dat gaat kun je redelijk makkelijk nieuwe voetjes maken (na ja "makkelijk" ) met de goede hartafstanden en de goede hoek qua deur.... :m:

Link naar reactie

De deur van de z3 heeft wel een gat voor de spiegel daar gaat n.l. de kabel door voor de bediening van de spiegel, het handigste is om de uitstulping van de mini

spiegel af te zagen zodat de voet vlak is, de gaten eventueel sleuven van maken , zodat je hem op de deur kan schroeven :huh::m:

Link naar reactie
Het extra werk loont zich alleen maar, als de prijs van de spiegels een stuk lager is. Maar mini? (=bmw) Lage prijs? Nee.....

Volgens mij wijzen de m-spiegels ook nog eens wat meer naar boven toe. Toch maar niet doen?? B)

Zullen we dan toch maar weer voor originalo gaan B) komen we vast wel aan idt.

Link naar reactie

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...AMEWN%3AIT&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW

Zo, ik ga het toch maar proberen, na wat vergeleken te hebben. Mijn spiegels zijn namelijk redelijk gaar 1x door vorige eigenaar gerapreerd met ruitenkit 1x door mij gerepareerd --> beiden niet meer inklapbaar :D . Ben zelf eigenlijk wel benieuwd of het gaat lukken allemaal :D Prijs was gelukkig redelijk laag, en ik heb een extra spiegel om te verzagen/dremelen/frezen :huh:

Wish me luck....

Link naar reactie

De veilingen liepen tot gisterenavond. Dan heb je het toch niet vandaag geprobeerd?

Hoe dan ook, je hebt ze, zag ik. Gefeliciteerd en succes met de verbouwing.

Ah, proberen op de Z3 te zetten. Ik meende proberen te kopen. Dom, dom... :huh:

aangepast door Rob
Link naar reactie

Wow, mijn voostel heeft echt mensen in beweging gezet. Leuk om te zien hoor. :huh:

Marc, ik wens je veel succes. Met je technische achtergrond gaat het zeker wel lukken. :D

52 euro, toch niet normaal wat wij dan voor de echte m-spiegels moeten dokken.

Link naar reactie

Nou om eerlijk te zijn had ik het idee al eens gelezen op het zroadster.de forum ging toen ook nog over Z8-spiegels. Door dit topic dacht ik er toevallig weer aan, en er liep ook nog eens een veiling.... :D

Tja ik denk als je ze nieuw moet kopen dat het prijsverschil met m-spiegels klein is, dus de moeite niet waard. Maar de prijzen van M-spiegels zijn tweedehands zelfs van de gekken (altijd wel boven de 300,-), vraag-aanbod effect hè :huh:

Grtz, Marc

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.