Ga naar inhoud

Onderhoudsbeurt duur?


Aanbevolen berichten

^ Ja Guido, daar komt het wel op neer en is inderdaad inclusief stallingsplaats, wegen belasting, verzekering bij de KNAC, vertroetel beurt bij Ruud etc. Ik vind het met een gebruik van 1 op 7 eigenlijk nog wel meevallen, maar zoals ik al zei een hobby mag geld kosten....

aangepast door pampus
  • Like 1
Link naar reactie

Uiteraard mag een hobby geld kosten.

Alles mag geld kosten, het is ieders eigen geld :)

Je rijdt natuurlijk ook weinig kilometers, dan gaat de kilometerprijs uiteraard omhoog.

Link naar reactie

Wat een gezeur, een hobby kost geld en als je even lagerschalen moet vervangen dan ben je serieus geld kwijt...

Nou gezeur? Als ik toch met me hobby geld in me zak kan houden om ergens anders goedkoper uit te zijn voor dezelfde spullen dan ga ik dat toch doen.

Dat heeft niets met een hobby te maken, je bent gewoon een dief van je eigen portemonnee als je dat niet doet.

Dan heb ik het wel over exact dezelfde spullen he. Niet over olie van de Aldi want dan ben je geen auto waard.

Link naar reactie

Precies, OEM onderdelen en merkolie via internet kopen scheelt aardig wat.

Gelukkig heb ik een eigen garage waar de Z4 in mag slapen, dat is dan al weer aardig wat goedkoper als pampus.

Over 2 weken roadtrip/vakantie met de Z richting Franse Alpen (Route des Grand Alpes) en de Pyreneenen ( ja, de Tour de France is er niets bij).

Dan komen er weer aardig wat km,s bij, maar dat vind ik veel leuker dan zomers met de Z langs de terrasjes cruisen.

Die auto moet door bochten en het liefst zoveel en zo hard als mogelijk.

Link naar reactie

Ben net ook terug van de garage (BMW dealer Belgie) met de Z3, ze hebben een inspectie II gedaan en de remblokje vooraan vervangen totale prijs €712, zonder de remblokken zou het een €490 geweest zijn. Lijkt mij jouw factuur idd. duur.

aangepast door varmays
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.