Ga naar inhoud

cruise control lampje mist op dashboard Z4


Aanbevolen berichten

Allen,

Gisteren heb cruise contol ingebouwd in mijn Z4 2003......fluitje van een cent maar bij het inschakelen zie ik geen lampjeicoontje oplichten op het dachboard. De cruise control werkt wel goed dus dat is prima maar mis alleen het icoontje bij in/uitschakelen.

Toen ik mijn E46 2004 nog had ging er wel een icoontje branden bij inschakelen cruise control...

Hoort er uberhaubt een lampje/icoontje te gaan branden bij het inschakelen van de cruise control?

Ik hoor graag.

Gr.

Ed

aangepast door Z3Roadster19961.8
Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

zover ik weer niet, heb dat icoontje ook niet ( ook zelf inbouw) op een dashboard, maar hij werkt wel. volgens mij staat er ook geen in je boekje vermeld toch ?

aangepast door lightning87
Link naar reactie

dan hebben ze bij bmw niet nodig gevonden om een lampje te maken wat aangeeft dat de CC aanstaat. zie zelf daar ook nooit zo het nut van in, de VW's van m'n ouders hadden dat altijd ook.

Link naar reactie

Hier ook geen lampje maar voor mij was dat juist een geweldige verassing!

Bij andere auto vaak:

1 CC aanzetten met een knopje/ schakelaar, gevolgd door een lampje

2 CC gebruiken met een knopje/ schakelaar, nog een lampje

3 dan nog een lampje voor de 'geheugen' functie en de kermis is compleet

Dan maar liever zo, scheelt weer een hoop afleiding :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Lampje is er niet...

Waarom zou het er dan op horen te zitten? zo je kan zien dat je cc aan staat terwijl je je poot langs het gaspedaal hebt :sCo_chinscratch::171:

Link naar reactie
  • Administrator

Het wisselt inderdaad nogal per auto(merk). Bij een E85 Z4 is er geen lampje en kun je met een beweging de snelheid vastklikken. Remmen of schakelen, cc weer uit. Heerlijk. In de Vulva heb ik ook wel een (dubbele) mededeling in het dashboard (zij het vrij bescheiden), moet ik eerst separaat de cc aanzetten en kan ik dan pas de snelheid vastklikken, blijft de cc ook bij terugschakelen op snelheid (maar dan dus met meer toeren). Verschrikkelijk onhandig ... Doe mij die fijne simpele BMW cc dus maar!

Link naar reactie

Waarom zou het er dan op horen te zitten?

E89 heeft het wel. Het is niet echt nodig, maar het ziet er gewoon tof uit. :P Als je de CC aanzet, dan 'loopt' er een groen ledje rond je snelheidsmeter, dat stopt bij de snelheid waarop je de cc hebt vastgezet.

Als je de cc uitschakelt wordt het ledje rood. En als je 'm helemaal uitzet verdwijnt het ledje weer. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.