Ga naar inhoud

GuidoK: 5000 posts, hiep, hiep hoera!


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoals al aangekondigd: per vandaag 5000 posts voor Guido, ofwel de :m::m: status, en dus een topicje.

De 5000e post was een post over het verleggen van een dakpomp in een E85.

Wat kunnen we zeggen over Guido? Veel!

Guido is erbij sinds 23 augustus 2009. Toen oriënteerde hij zich nog op een Z4 en heeft hij als ik het mij goed herinner eerst een tijdje "gelurkt" voor de vragen begonnen.

Sinds 2009 zit Guido aan een gemiddelde van 2,33 posts per dag. Guido's profiel is ondertussen 1904 keer bekeken, ofwel 0,89 keer per gereigistreerde dag, ofwel na 38% van zijn posts heeft er weer iemand gedacht: toch (nog) eens even kijken ...

In mei 2010 had hij dan beet: een E85 3.0i met de nodige opties, maar zo standaard als wat! De rest is geschiedenis … Performance, na performance, na performance mod onder handhaving van het "standaard" uiterlijk. Als je zijn voorsteltopic nog nooit van voor naar achter hebt doorgelezen: doen! :thumbup:

Ik durf de stelling zonder meer aan dat Guido van de huidige E85 bezitters het beste weet hoe zijn auto in elkaar zit. Al was het maar omdat hij toch zeker de helft al heeft gedemonteerd en geupgrade heeft. Guido is tot slot één van de allertrouwste forumrittenbezoekers.

Dank voor de afgelopen 5000 posts Guido en op naar de volgende 5000! :clapping:

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gefeliciteerd guido,

@pim hij heeft al 2 schroeven ( of die helemaal vast zitten is vraag 2 :lol: ). ben eerder benieuwd of er nog een forged blok gebouwd gaat worden, en of er een andere (stand alone) ecu er inkomt ivm nog meer powaaaah :punk:

Link naar reactie

:blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

Wat een eer allemaal :)

Ik zal binnenkort mijn topic weer updaten met de dingetjes die ik de afgelopen tijd allemaal gedaan heb (traditiegetrouw lag m'n auto natuurlijk weer helemaal uit elkaar de week voor de europatour :sFun_whistle::sHa_biggrin2: En door de drukte heb ik dat allemaal niet kunnen posten :wink:

En uiteraard op naar de volgende 5000 posts en dat ik nog maar veel forumritten mee mag maken :thumbup:

Link naar reactie

volgens mij zijn er in jouw 5000 posts wel een hele hoop informatieve zaken te vinden

Gefeliciteerd Guido,

Roy heeft gelijk, eigenlijk heb jij, inhoudelijk gezien, wel een extra :m: verdiend.

Link naar reactie

Zeker en vast ^ en dan post hij ook nog geregeld op het Engelse z4 forum, waar haalt die de tijd vandaan?!

Link naar reactie

Guido, proficiat met jou altijd nuttige en leerrijke antwoorden waar ik wel dikwijls geen bal van begrijp :hypocritesmiley: maar ongetwijfeld zullen

er anderen iets aan hebben :clapping:

Link naar reactie

Gefeliciteerd en respect Guido voor je niet aflatende grote inbreng op dit forum. Vraagbaak en ook nog eens gewoon een aardige gozer! Altijd gezellig, de de Europarit was weer top!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.