Ga naar inhoud

7500 posts: dat dus


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zojuist bereikt: de :m::m::m: status.

Omdat er recent ook gepraat werd over tanende forumbelangstelling benadruk ik het bereiken van dit aantal toch even. Hier geen sprake van teruglopende belangstelling.

Allemaal eerlijk verdiend, er zijn er zelfs een aantal verdwenen bij eerdere recounts (dat krijg je als een post uiteindelijk gewist wordt en de berichten op het forum voor de statistieken opnieuw worden geteld. Gewiste berichten tellen dan niet meer mee). Natellen mag, maar sommige zullen bij de volgende recount wel weer verdwijnen omdat ze ondertussen weer verwijderd zijn. Veruit de meeste posts voor de schermen, een enkele achter de schermen uitsluitend bestemd voor goed overleg met mijn collega administrators.

7500 posts sinds 26 april 2009 dus.

Sommige posts geprezen, sommige posts verguisd. Goede contacten opgedaan, maar ook mensen (waarschijnlijk) blijvend tegen me in het harnas gejaagd.

Voor de liefhebbers van statistieken: dat zijn gemiddeld 3,31 posts per dag. Grofweg per drie posts is mijn profiel één keer bekeken.

Ik had in 2009 net mijn tweede Mx-5 aan de wilgen gehangen en net een Monaco blauwe E85 2.5si aangeschaft. Die heeft in december 2011 het veld moeten ruimen. Sindsdien is het een zilvergrijze E85 3.0i. Zowel qua mods als qua benzine (beide afzonderlijk) ben ik in euro's de 7500 ver, maar dan ook ver voorbij. Maar ja, je moet er dan ook wel over lullen, maar toch vooral aan prutsen en mee rijden. Ik heb op het moment geen enkel plan tot vervanging van de E85.

Doe ermee wat je wilt, maar voorlopig zijn jullie dus nog niet van me af ... :blink::lol:

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Gefeliciteerd! Ik heb nu het schaamrood op de kaken met zo'n 10% van jouw aantal..... :blush: Ik troost me maar met het idee dat dat komt omdat ik Guido's mantra probeer te volgen.... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

dat zijn gemiddeld 3,31 posts per dag.

Zal wel minder worden.....als je dadelijk getrouwd bent :hypocritesmiley:

Link naar reactie

^^^^^^^

Grofweg per drie posts is mijn profiel één keer bekeken.

Zou dat ook niet een beetje komen omdat je jaren "forumbeul" :ph34r: als toptitel had

en dat iedereen uit veiligheidsoverweging eerst is gaan kijken voordat ze durfden te reageren. :sSW_saberfight:

Maar ook gefeliciteerd :drank:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

... omdat ik Guido's mantra probeer te volgen.... :hypocritesmiley:

Guido zelf heeft - afgezien van een op een vuurwerkhand te tellen aantal posts - ook 5000 posts Cees.Werk aan de winkel dus! :lol:

En Ruud, dat denk ik niet hoor. Maar de beoogde koopwoning en met name het bijbehorende klussen zouden in de toekomst wel eens wat roet, of oud stucwerk, in het eten kunnen gooien. Maar daar weet jij alles van natuurlijk. :sFun_whistle:

Link naar reactie

nah ik zeg maar niks meer hahahaha

Promises, promises...

^^^^^^^

Zou dat ook niet een beetje komen omdat je jaren "forumbeul" :ph34r: als toptitel had

en dat iedereen uit veiligheidsoverweging eerst is gaan kijken voordat ze durfden te reageren.

:clapping: Wat is die Maurits doortrapt hè.

:sSig_goodjob2: Bedankt voor je voortdurende inzet kerel!

Link naar reactie
  • Administrator

Dank Bart! Shit, jullie hebben me toch door. Ik dacht als ik Marco's commentaar negeer dan valt het vast niemand op ... :lol:

Nou Eddy, je mag er zelf ook zijn hoor! :thumbup:

Maar alle gekheid op het spreekwoordelijke stokje, zoals ik ook al zei:

... sommige posts verguisd. ... ... ook mensen (waarschijnlijk) blijvend tegen me in het harnas gejaagd. ...

Ook dat hoort erbij.

Maar waar het me vooral omging met dit topic: anticyclisch handelen. Daar waar de forumbelangstelling volgens sommigen terugloopt kan het geen kwaad toch ook eens te benadrukken dat er ook mensen zijn die (in mijn geval) al zes jaar lang graag het forum volblaffen ... :171:

Toevallig ben ik dat nou, maar ik denk dat ik voortaan voor iedereen met een verse :m: , :m::m: , :m::m::m:, of nog meer status maar eens een topic ga openen met wat statistische data. Gewoon, omdat het aardig is daar eens bij stil te staan ... Als ik het goed zie - en Guido een beetje doorwerkt - is hij de volgende ... :thumbs_up:

Link naar reactie

:sSig_goodjob2: Bedankt voor je voortdurende inzet kerel!

Ehhh dat is mijn tekst. Nou dat dus :clapping:

Dat wat je broer zegt houd je volgens mij wel bezig :lol:

dat levert hem de helft van zijn berichten op....achter de schermen :lol:

Feli Maurits, ik vermoed maar zo dat jij mij nog voorbij gaat qua berichten uitgezonderd profiel bezichtigingen :huh::blink:

Link naar reactie

Maar waar het me vooral omging met dit topic: anticyclisch handelen. Daar waar de forumbelangstelling volgens sommigen terugloopt kan het geen kwaad toch ook eens te benadrukken dat er ook mensen zijn die (in mijn geval) al zes jaar lang graag het forum volblaffen ... :171:

Aha! Het wordt me opeens allemaal duidelijk; hoe meer jij bent gaan posten, hoe minder anderen dat nog doen. Je jaagt iedereen weg! :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.