Ga naar inhoud

Waze navigatie App


ad k

Aanbevolen berichten

Afgelopen week de navigatie app van waze gebruikt in de USA.

Link naar website: https://www.waze.com/nl/

Is een gratis app en werkt fantastisch met heel veel life info dat door andere gebruikers real time ingebracht wordt.

Opzoeken van bestemmingen gaat echt fantastisch en is het proberen waard.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Ik heb hem ook een tijdje geprobeerd, ik werd erg afgeleid van de informatie van alle andere waze gebruikers

Maar als je dat kunt nderdrukken...dan is het een handige ja :)

In NL icm Flitsmeister en Maps (hier komen ook waze meldigen op binnen)...nooit in de file of op de foto

Link naar reactie

Dat doet maps en flitsmeister ook, maps geeft zelfs de alternatieve route + besparing op de resistijd weer.

Ik heb ze meestal alledrie lopen.....mooie van flitsmeister, ook al draait hij op de achtergrond, de warnings komen in je open staande applic. bijvoorbeeld waze/maps

Link naar reactie

ik werd erg afgeleid van de informatie van alle andere waze gebruikers

Het klopt inderdaad dat je erg veel informatie binnen krijgt, ik ben er nog niet zo vertrouwd mee dat ik alle instellingen ken dus ik weet niet wat je allemaal zou kunnen onderdrukken.

De info die je krijgt is wel erg accuraat en bestemmingen zoeken, ook al ben je helemaal niet bekend in dat gebied, een fluitje van een ($) cent.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.