Ga naar inhoud

Voorstellen + brutale vraag


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Laurens, bijna 29 jaar alweer en woon achtend in Hoorn Nh. Ik werk als internationaal koerier en daarnaast beheer ik nog een autoblog samen met m'n broer (Love At First Drive.nl).

Ik ben een echte BMW fan en heb inmiddels 4 e30's gehad. Nu was ik opzoek naar de ultieme: een 325i Touring. Maar deze blijken wel erg prijzig, als je er al 1 vindt. Bij toeval kwam ik een oude jeugdliefde tegen en tot mij verbazing zijn deze inmiddels al vrij betaalbaar! Namelijk de Z3 Coupé. Wat een brute bak is dat toch! Ik ben nu nog beetje aan het sparen maar hoop over een paar maanden toch wel 1tje te kunnen kopen. Waarschijnlijk wordt het een 2.8, maar sowieso met handbak en het liefst zo OEM mogelijk. Dus ik heb me aangemeld om een beetje mee te lezen en wie weet komt er een mooie te koop. Ik houd vooral de Duitse verkoopsites in de gaten, aangezien daar wat meer aanbod is en ook weer iets goedkoper meestal.

Dan de brutale vraag. Aangezien ik vrij lang ben (193cm) zou ik heel graag eens passen en meten in zo een bak. Heb gelukkig al gelezen dat het waarschijnlijk geen probleem is, dus ik zie het positief in! Daarnaast wil ik gewoon graag eens dichtbij zo een wagen staan en vooral het geluid horen (het liefst OEM uitlaat) en wie weet even een rondje meerijden :) In de buurt van Hoorn zou helemaal mooi zijn, maar ik wil natuurlijk ook wel ergens heen rijden. Lijkt me leuk om er even over te kunnen praten en misschien wat zwakke punten, ervaringen, verschillende uitvoeringen etc. te bespreken.

Mocht iemand mij willen helpen, hoor ik het graag!

Alvast hartelijk dank :)

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Welkom Laurens! Dat proefzitten moet vast wel te regelen zijn. Ik kan je zelf niet helpen (Z4, roadster en niet OEM qua uitlaat :blink: ), maar er zijn vast anderen die dat wel kunnen.

Link naar reactie

Welkom Laurens! Dat proefzitten moet vast wel te regelen zijn. Ik kan je zelf niet helpen (Z4, roadster en niet OEM qua uitlaat :blink: ), maar er zijn vast anderen die dat wel kunnen.

Dankjewel! Z4 is ook erg mooi! En dat zal vast wel lekker klinken allemaal met zo een fijne 6 pitter :)

Link naar reactie

Welkom Laurens. Ik woon in Rotterdam dus niet in de buurt. Gisteren was ik toevallig in Noord-Holland (Koggenland) met de Z3 Coupé. Maar daar heb je nu weinig meer aan...

Link naar reactie

Welkom Laurens. Ik woon in Rotterdam dus niet in de buurt. Gisteren was ik toevallig in Noord-Holland (Koggenland) met de Z3 Coupé. Maar daar heb je nu weinig meer aan...

Thanks!

Haha helaas! Maar gisteren zat ik ook in het buitenland. Rotterdam valt nog mee, wie weet als er niemand in de buurt is :) Ik heb er ook geen haast mee.

Link naar reactie

Maar ik praat liever met iemand die er echt verstand van heeft

In dat geval, zou je eens contact moeten zoeken met AVVR (Roodkapje)

Die heeft een groot aantal Z-tjes van hier in onderhoud en weet er misschien wel een te koop.

Link naar reactie

In dat geval, zou je eens contact moeten zoeken met AVVR (Roodkapje)

Die heeft een groot aantal Z-tjes van hier in onderhoud en weet er misschien wel een te koop.

Bedankt voor de tip! Misschien daar maar eens een bezoekje aan brengen :) Staat nu helaas niks te koop.

Link naar reactie

ik weet dat die van Nick(vankerkoerle) altijd te koop staat mits een goed bod :lol:

Haha, ik moet wel bekennen dat mijn budget aan de lagere kant is hoor ;) Daarom nog wat sparen, mijn huidige wagenpark moet nog weg, etc.

Link naar reactie

Welkom Laurens, helaas voor jou heb ik ook een M, dus ja vergelijken gaat dan niet en ook ik woon,zoals EMI, in Rotterdam

Link naar reactie

Welkom Laurens, helaas voor jou heb ik ook een M, dus ja vergelijken gaat dan niet en ook ik woon,zoals EMI, in Rotterdam

Dankjewel! Naja helaas, dat is toch wel echt een droomwagen! Een ritje mee in een M zou ik dan ook nooit afslaan natuurlijk :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.