Ga naar inhoud

Voorstellen + brutale vraag


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Laurens, bijna 29 jaar alweer en woon achtend in Hoorn Nh. Ik werk als internationaal koerier en daarnaast beheer ik nog een autoblog samen met m'n broer (Love At First Drive.nl).

Ik ben een echte BMW fan en heb inmiddels 4 e30's gehad. Nu was ik opzoek naar de ultieme: een 325i Touring. Maar deze blijken wel erg prijzig, als je er al 1 vindt. Bij toeval kwam ik een oude jeugdliefde tegen en tot mij verbazing zijn deze inmiddels al vrij betaalbaar! Namelijk de Z3 Coupé. Wat een brute bak is dat toch! Ik ben nu nog beetje aan het sparen maar hoop over een paar maanden toch wel 1tje te kunnen kopen. Waarschijnlijk wordt het een 2.8, maar sowieso met handbak en het liefst zo OEM mogelijk. Dus ik heb me aangemeld om een beetje mee te lezen en wie weet komt er een mooie te koop. Ik houd vooral de Duitse verkoopsites in de gaten, aangezien daar wat meer aanbod is en ook weer iets goedkoper meestal.

Dan de brutale vraag. Aangezien ik vrij lang ben (193cm) zou ik heel graag eens passen en meten in zo een bak. Heb gelukkig al gelezen dat het waarschijnlijk geen probleem is, dus ik zie het positief in! Daarnaast wil ik gewoon graag eens dichtbij zo een wagen staan en vooral het geluid horen (het liefst OEM uitlaat) en wie weet even een rondje meerijden :) In de buurt van Hoorn zou helemaal mooi zijn, maar ik wil natuurlijk ook wel ergens heen rijden. Lijkt me leuk om er even over te kunnen praten en misschien wat zwakke punten, ervaringen, verschillende uitvoeringen etc. te bespreken.

Mocht iemand mij willen helpen, hoor ik het graag!

Alvast hartelijk dank :)

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator