Ga naar inhoud

Natte vloer bestuurderszijde


Petorie

Aanbevolen berichten

Vandaag m'n Z3 eens goed gereinigd van binnen en wat bleek...de vloer onder de mat aan de bestuurderszijde was nat; druppels op het plastic/rubber deel 'in' de vloerbedekking. Daar omheen was het maar beperkt nat en de mat zelf leek zelfs nagenoeg droog. Nu heeft het de afgelopen dagen af en toe hard geregend, maar als het van boven komt (langs rubbers van het raam, de kap zat gewoon dicht ?) dan zou ik ook een behoorlijk natte mat verwachten.

Zijn er wellicht ook afvoertjes die verstopt kunnen zitten die vervolgens een natte vloer geven aan de bestuurderszijde?

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Heb ik ook gehad....bij mij was het zo dat het water via het portier aan de onderzijde ( achter de deurbekleding ) over de dorpel zo naar binnen sijbelde. Ik heb toen de deurbekleding eraf gehaald en een nieuwe deur isolatieplaat gekocht bij de dealer voor € 26,- en deze met dat soort bitumen band opnieuw vast gemaakt. Eerst alles goed schoon gemaakt daarna dat bitumen band rondom geplakt toen de isolatie plaat erop en toen warm gemaakt en de plaat in de bitumen gedrukt. Toen alles vast zat nogmaals rondom even met de föhn er langs.

Dus gewoon even je deurpaneel eraf halen en dan kun je zo zien of het aan de onderzijde nat is, anders even de tuinslang aan de buitenkant van je deur houden dan zie je het gelijk.

Daarna nooit last meer gehad van de lekkage.

Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.