Ga naar inhoud

Zondag 5 juli spontane rit! Videomateriaal toegevoegd!


Aanbevolen berichten

Voor de z3/z4 rijders van Arnhem en ver daarbuiten:
Het illustere, dynamische duo JMAR en MarliesRoy nodigen u uit tot een spontane rit!
Start zal plaatsvinden In Oosterbeek (rond 13.00 u) en eindigen in de buurt van Arnhem (details volgens zsm)
Vertek is vanaf de parkeerplaats van Grand Café Oosterbeek, Raadhuisplein 2, Oosterbeek.
Bij voldoende interesse wil ik s'avonds voor max 20 man totaal de bbq wel aansteken tegen kostprijs (ergens tussen 10 en 15 pp in Westervoort)
Reacties voor de bbq dienen in verband met de boodschappen voor 5 uur hedenavond (zaterdag) binnen te zijn.
Niet mee bbq-ers kunnen alsnog later aansluiten, wel graag even een PM.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goede opmerking, heb het gelijk toegevoegd, dank!

Verzamelen rond 13.00 u maar kan ook wat eerder worden, even aankijken.

Ergens rond etenstijd zijn we terug in Arnhem e.o.....

Als er geen animo is voor de bbq kunnen we ook nog een leuk restaurant opzoeken....

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Ergens rond 12 of 13.00 uur. Middagritje dus.

Nee joh tot we geen zin meer hebben of zo veel trek dat we wat gaan eten.

Mensen die eerder willen afhaken, kan allemaal, is een spontane rit dus hpje bent vrij om te gaan en staan..

Alleen van mensen die aan de bbq mee willen doen (zo rond 6 uur) hoor ik graag voor 5 uur vandaag iets zodat ik eten in huis kan halen.

Zoals gezegd denk ik dat ik rond 10 tot 15 euro uit kom incl drinken pp...dan zit je ook vol hoor.

Ik kan helaas geen gerechten maken met lange braadtijden, dat koet ik a. nog ontdekken en hebn ik b. op zo'n dag geen tijd voor als we tot een uur of 5 half 6 rijden.

Maar ach we bedenken wel wat

Link naar reactie
  • Administrator

De Makro is ook zondagochtend open, met zn allen inkopen doen kan ook leuk zijn :lol:

Veel plezier alvast, ik tour ws wat rondom huis tussen de wasjes van de vakantie door.

Link naar reactie

Stukje bos in de rit, let op, is wat windgeruis:

begin van de rit en de parking, zoals aan het gezellig gekwek te horen weer mooie opkomst en beregezellig:

Niks mis met een beetje zelfspot

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.