Ga naar inhoud

[Animopeiling] Luxemburg?


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik heb m er zojuist weer uitgehaald. Interesse is er nog wel, maar het is zowat al bijna hemelvaart en wil toch graag nog iets kunnen plannen, zeker als het meerdere dagen betreft...

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Goed bericht, maar moet je dan ook al niet weten met hoeveel personen/auto's de planning is?

En is de bedoeling dan ook om op Hemelvaartsdag te vertrekken?

Succes verder met het organiseren, hoop dat alles jullie lukt.:groupwave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heren, is er al meer duidelijkheid? Hemelvaart/Pinksteren mogen dan wel over 2 maanden zijn maar er moet toch wel al gepland worden ivm werk etc. en accomodaties worden geboekt. Uiteindelijk zijn deze dagen in vele landen in Europa vrije dagen en dus gaan/willen mensen er op uit.

 

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ga sowieso niet mee. Wordt mij te kort dag idd, zit met medewerkers die hebben aangegeven ook rond die periode vrij te willen en die willen ook graag nog iets bijtijds kunnen plannen.

 

Volgende keer beter.

Link naar reactie
  • Administrator

Goed om te weten mannen! Wij zijn nog in onderhandeling met hotels omdat die in deze periode vrij prijzig zijn. Als de prijs niet gunstiger wordt verplaatsen we ... Beslissing binnenkort!

Link naar reactie
  • Administrator

Ook onze plannen zijn veranderd, wij gaan een paar dagen naar Italië  

Link naar reactie

Hoe langer er gewacht wordt hoe duurder de hotels.

Voordeel weer is dat er onderhand niemand meer meegaat omdat ze wat anders plannen.

Wij hebben zelf die periode ook vrij gehouden dus willen wel een ritje maar blijven ook niet tot het laatst wachten.

Kunnen jullie een schatting maken over het slagingspercentage?

 

Link naar reactie
  • Administrator
12 uren geleden, Lady & Co zei:

word morgen ook al 26:clapping:

 

Nou ik geloof veel maar 26...laat me niet lachen ik schatte je toch wat ouder max. 36

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.