Ga naar inhoud

[Animopeiling] Luxemburg?


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Recentelijk nog in Luxemburg geweest... Helemaal binnendoor gereden via Duitsland, dus geen enkele autosnelweg! In het programma staat er voor dag 1 een stuk snelweg ingepland, maar dat zou ik dus niet doen want je bent er zo...

Link naar reactie

Het lijkt me een leuk plan, maar gezien mijn verplichtingen in het zeil wereldje is de datum bepalend of we meegaan. Als we thuis zijn dan hebben we zin..... Jullie organisatie is altijd prima (de provinciën rit vond ik helemaal gaaf). Count me in !!!!!

Link naar reactie

Bijzonder mooi initiatief. :clapping:

Hemelvaartsdag 2016, donderdag, 5 mei. (2 feestdagen op een dag!)
 

Anja en ik zijn verzot op de route va Spa (ontbijtje bij Circuit van Spa-Francorchamps) naar Luxemburg (geweldige shop en stap stad) door de Ardennen (prachtig landschap) dus als het ons uitkomt gaan we mee.

Overigens, je kunt het circuit op 5 mei bezoeken om trainingen te volgen van de 6 Heures de Spa-Francorchamps WEC  .

2 Jaar geleden stond ik met de auto nog geen 5 meter van het circuit terwijl ik vanaf de tribune thv o rouge vodafone tribune gratis de training van de Porsche cup kon volgen. (Zie afbeelding)

fernandoalonso_renault_spa-francorchamps

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo individual,

Meerdere malen zijn wij in groep ( Triumph ) verband naar betreffende gebied afgereisd.

Indien interesse (pb) heb ik compleet routeboek klaar liggen. Inclusief Garmin bestand.

Succes met organisatie.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.