Ga naar inhoud

Reactietopic: Europatour editie III - 20 t/m 28 juni 2015


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Ik hoop op nog een aantal mooie foto`s! Want deze vond ik al oogstrelend, zeker met een mooie ZZZZ op de voorgrond!

De kleur van de hemel en de kleuren op de bergen maakt het echt een mooie compositie waarbij niet de Z vol in beeld staat en overheerst maar juist mooi opgaat in het geheel.

Chapeau voor de foto Remco!

aangepast door 2.5si
Link naar reactie
  • Administrator

Ben inmiddels bezig met het uitzoeken van de foto's, die volgen één dezer dagen.

aangepast door 2.5si
Link naar reactie
  • Administrator
Link naar reactie

Zo ik ben ook net thuis. Wat was het heet in DLD.... 41,5 graad op de autobahn. pff

Lekker een paar dagen in München gechilled. Uiteraard naar BMW welt geweest, incl museum en een rondleiding door de fabriek :)

1e reactie van mij op europatour 3:

Rob en Richelle: Ontzettend bedankt voor wederom zo'n mooie rit opzetten! :thumbup:

Het italiaanse wegdek is soms een uitdaging, maar wat zaten er weer mooie stukjes in de ritten.

Van die totaal verborgen weggetjes waar de reguliere toerist nooit komt en je gewoon een oude fiat panda tegenkomt met 2 balen hooi op z'n dak gebonden :sHa_biggrin2:

Geweldig!

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Mooie foto's jongens! Ziet er uit als een heerlijk ontspannen trip, met prachtig weer, zonder nare verrassingen. Zoals het hoort, maar dat heb je niet altijd voor het kiezen. Fijn dat alles goed ging en :clapping: voor Rob die alles zo te zien weer tot in de puntjes had voorbereid!!

Link naar reactie

Om nou gelijk maar te roepen "Rob for President" is wat overdreven, maar de locatie van het hotel was uitstekend en de omgeving van Toscane tussen Volterra en Sienna komt m.i. in aanmerking voor mooiste landschap van Europa.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.