Ga naar inhoud

Reactietopic Limborit VII - 7 Juni 2015


Maurits

Aanbevolen berichten

Roger en Jacqueline, wat een geweldige rit.

Supermooi en super goed georganiseerd.

We hebben er van genoten en het weer was fantastisch.

Deze rit gaan we zeker nog eens een keer doen, er was zo veel te zien dat ik zelfs vergeten ben foto's te maken.

@Ruud, succes met de reparatie! Ook voor de kopstaarters...

aangepast door MarliesRoy
  • Like 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline bedankt voor de organisatie. :clapping:

Volgers, het was mooi met jullie in de Kurven.

Prima groep.

Hopelijk een vervolg voor volgend jaar.

Wordt dan vlg mij dan Limbo 10.

gr

Jac

aangepast door jackie_p
  • Like 1
Link naar reactie

Ook weer veilig thuis.

Roger en Jacqueline bedankt voor goede organisatie. Prima rit en mooie locaties.

Verder pluspunten waren (m.i !!) de terraspauzes in ochtend en middag en het kwalitatief uitstekende buffet als diner.

Jammer dat een opperhoofd van Rens Mobiliteit het zo nodig vond om zondagavond de A2 af te sluiten en zelf in een restaurant in Geleen ging zitten schransen.

Ook jammer dat R&R er niet bij waren, voordeel was dat we nu stevig konden dooorrijden :lol:

  • Like 2
Link naar reactie

Ontzettend bedankt voor het organiseren van deze mooie rit!!! Leuke mensen ontmoet, heerlijk weertje en lekker kunnen toeren tussen de Belgische, Duitse en Limburgse heuvels :groupwave:

  • Like 1
Link naar reactie

Wederom genoten!

Bedankt organisatie en de groene rijders!

  • Like 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline dank voor de prachtige rit en de top organisatie.

Een tocht die vrijwel rimpelloos heeft plaatsgevonden, ik spreek daarbij de wens uit dat niemand in een flits is vastgelegd op de gevoelige plaat van oom agent.

Ik ga deze rit beslist nogmaals rijden op een zonnige rustige dag.

ik vond het GEWELDIG!!!

Helaas was mijn gewaardeerde Gruppenfuhrer al vroeg vertrokken daarom hier een woord van dank aan leider team blauw die mij op uiterst tactvolle wijze door het landschap heeft gevoerd.

Goe Gedoan Joggie.

  • Like 1
Link naar reactie

Ja inderdaad, we moesten nog al spoorslags vertrekken :blink: Echter niet zonder de organisatie te bedanken voor deze mooie rit.

Ik heb dus niet "mijn" groepje kunnen bedanken voor het volle vetrouwen in ons Tomtommetje dat het niet altijd met de route eens was (lag zeker niet aan de ITN bestanden van Roger, die waren perfect...laten we zeggen dat ouderdom met gebreken komt).

Dus mensen, dank voor het snuiven van mijn uitlaatgassen!

Nog een tip voor "volgers" zorg dat je een beetje redelijk aansluit, als de 3e/4e/5e auto te ver achter blijft kan jullie Führer je niet meer zien in de bochten.

Dan vetragen we tot je er bij bent..en weer gas en weer van het gas...

Dank voor de mensen achter in het veld die mij op dit verhaal hebben gewezen, die moesten trappen om het bij te houden

Al met al zijn we met zijn 7en begonnen aan de rit en kwamen we met 11 aan.....over snelheid van voortplanting gesproken :lol:

  • Like 2
Link naar reactie

Roger, Jacqueline, bedankt voor de goede organisatie. Alles goed geregeld: mooie route, mooie lunchlocatie, perfect weer besteld, mij voozien van een gezellig groepje... helemaal goed. en sorry dat ik mijn middagstop ook gepland had op jullie top-secret plek. :P

Groepsgenootjes, dank voor de gezelligheid en jullie volgzaamheid! :P

  • Like 1
Link naar reactie

Het Was geweldig,bedankt Roger en jaqueline in een woord super!

Heel mooie route,geweldig goed eten en drinken,tasje met benodigdheden erbij helemaal geweldig.

En natuurlijk was het weel leuk iedereen te zien en te spreken,op naar de volgende rit.

Foto,s post ik binnenkort!

  • Like 1
Link naar reactie

Roger en Jaqueline het was een topdag, super mooi weer, mooie natuur, lekkere weggetjes, goede groepsindeling , lekker lunch en diner locaties , top eten, lekker veel toetjes, leuke goody bag, mijn 1e limboschildje :lol: etc..

Teveel om allemaal op te noemen maar deze mensen zijn bij deze weer genomineerd voor de Limborit 2016 en elke andere rit mag natuurlijk altijd ook worden georganiseerd.

Mensen kom maar met al die foto's !!

Link naar reactie
  • Administrator

Mensen, dank voor alle positieve en leuke berichtjes.

Wij hebben het graag gedaan, op naar Limborit 2016.

Datum zal weer begin van `t jaar bekend worden gemaakt,

hopelijk zullen er nog meer mooie ritten volgen in 2016.

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.