Ga naar inhoud

Stoelenset aangeboden Z3 (ruiltje voor doosje wijn)


ratel

Aanbevolen berichten

KAN IK HIER IEMAND MET 'STOELPROBLEMEN' MEE HELPEN?

Ik heb voor mijn vorige Z3 van 1998 de stoelen technisch gereviseerd (speling opgelost en hoogte/lengteverstelling gerepareerd).

Destijds met het doel de stoelen opnieuw te laten bekleden. Ze zijn beige en hebben (werkende) stoelverwarming. Technisch 100%, het leder is ook heel maar niet supermooi meer (niet gescheurd, behalve bij 1 van de afgebroken gordelgeleiders).

Ik liep echter tegen andere hele nette stoelen uit een schadewagen aan en die heb ik ingezet. Later onze 'nieuwe' Z3 gekocht dus deze stoelen zijn overcompleet.

Mogen door Z3 forumlid worden opgehaald tegen ruil van een lekker doosje droge witte wijn voor bij de BBQ.

Fotootje op aanvraag beschikbaar.

Grtz ratel

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb serieuze interesse! Toevallig in de buurt van Enschede?

Niet in de buurt van Enschede helaas. Inderdaad in de Hoekse Waard, tussen Rotterdam en Roosendaal

Link naar reactie

hoekse waard is toch ong streijen/beijerland/numansdorp etc ?

Yep: Numansdorp it is :horse:

Link naar reactie

Ai, jammer.. (Ik kon je woonplaats 1-2-3 niet vinden op de mobiele website).

Mijn bekleding is namelijk ook aan vervanging/reparatie toe, maar vooral de hoogte verstelling is door ene Beun de Haas vastgelast. Motortjes ontbreken en delen afgeslepen.

Ik laat dit setje in ieder geval even aan me voorbij gaan en gun het iemand anders ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.