Ga naar inhoud

Water in achterlicht en kofferbak!


Kry

Aanbevolen berichten

Mijn linkerachterlicht is gevuld met een laagje water.

Ook in het kleine opbergvakje linksachter staat water; de accubak is gelukkig wel droog.

Wie weet hoe dit komt en hoe het verholpen kan worden?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Achterlichten eruit halen en afkitten evt nwe pakking plaatsen.

Of heb je nog garantie?

dan gewoon bij de verkoper dumpen,is namelijk een bekend probleem bij bmw,er is een puma formulier van!

Ik had/heb ook lekkende lampen maar ik heb nadat ik de deksels ook goed afgekit heb verder geen echte problemen meer gehad,ik had btw geen water in de auto liggen dus is er bij jou misschien iets anders aan de hand.

als je de lampen eruit wilt halen moet je het dat openen tot op het punt dat het kofferdeksel helemaal open is en dan stoppen (servicestand)daarna kun je alles losmaken om de lampen te verwijderen.

Is niet moeilijk.

Als je voor garantie gaat heb ik eventueel het puma form wel voor je ...voor de bewijsvoering.

aangepast door sandere39
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Uiteindelijk na een week wachten, heb ik mede dankzij het puma-formulier, voor een deel coulance gekregen.

Ik moest nu slechts 40% van de kosten betalen.

Het achterlicht is vernieuwd en er zijn nieuwe pakkingen aangebracht. In het derde remlicht zat ook condens, maar dit viel niet onder de regeling.

Ondanks de 60% korting, was de rekening toch nog € 360.

Alle dank gaat naar sandere39!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.