Ga naar inhoud

Ritje Brabant 14 juni 2015


Aanbevolen berichten

De weersverwachting is in vergelijk met vanochtend in positieve zin veranderd, da's goed nieuws.
@Bigpapa: een week later heb ik andere verplichtingen (vaderdag ), jammer dat je zondag as niet kunt.

Link naar reactie

De weersverwachting is redelijk goed voor aanstaande zondag. In ieder geval droog en 22/23C, dus ik zal er zijn!

In overleg met de mensen die meegaan wil ik de route iets aanpassen met een extra stukje van 14 km (15 min rijden) dat ik in de huidige route na Postel inpas. In het kader van "ons bin zunig" kunnen we dan in Belgie Euro 95 tanken voor 1,377 ipv 1,599 in Nederland. Wat denken jullie?

Dit is de route:

http://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/3705190/autoroute/ritje-brabant-14-6-2015-v2.nl

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Alles prima, wij zijn van de partij en rijden achter de club aan....krijg de gps niet gefixt in mijn telefoon.

Heb google earth nog geprobeerd maar dat werkt ook niet!

Tot zondag!

Link naar reactie

Dank je wel en voor foto's wordt gezorgd!

Gisteren trouwens nog een heerlijke rit gemaakt door de provincie Antwerpen, dat heeft al veel inspiratie voor een volgende rit opgeleverd :) . Belgie heeft veel minder drempels en dat rijdt stukken relaxter.

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

In België hebben ze een andere strategie om de snelheid te beperken: 30 jaar geen onderhoud plegen. :P

Wil jij niet de spot drijven met Belgen :nono: , mijn vader heeft er gewoond en ik heb daar familie (geboren en getogen)..... :sEm_oops:

We hebben hier ook Belgische forumleden, dus voorzichtig met wat je zegt :sFun_whistle: . Verder mogen we bv blij zijn dat we zonder tol van hun mooie Ardennen gebruik mogen maken. En wat dacht je van de heerlijke Vlaamse frites (verkrijgbaar in Postel) en al dat verukkelijke abdijbier (bv "Achel" en "Postel"). :drank:

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Wil jij niet de spot drijven met Belgen :nono: , mijn vader heeft er gewoond en ik heb daar familie (geboren en getogen)..... :sEm_oops:

We hebben hier ook Belgische forumleden, dus voorzichtig met wat je zegt :sFun_whistle: . Verder mogen we bv blij zijn dat we zonder tol van hun mooie Ardennen gebruik mogen maken. En wat dacht je van de heerlijke Vlaamse frites (verkrijgbaar in Postel) en al dat verukkelijke abdijbier (bv "Achel" en "Postel"). :drank:

Ach , we kunnen wel wat hebben , en de wegen zijn trouwens k*t bij ons , al is er wel verbetering merkbaar , maar om die 30jr in te halen ... zal nog wel even duren.

Link naar reactie

....dus je gaat morgen mee?

Ja, voorbehoud was er eigenlijk al even vanaf, niet gemeld, sorry. En om alleen dat stuk gaan rijden om "goedkoop" te kunnen tanken gaat zelfs deze zunige 'ollander wat te ver :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ja, voorbehoud was er eigenlijk al even vanaf, niet gemeld, sorry. En om alleen dat stuk gaan rijden om "goedkoop" te kunnen tanken gaat zelfs deze zunige 'ollander wat te ver :hypocritesmiley:

Fijn dat je meegaat! Tot morgen in Oirschot.

Veel plezier allen morgen, het weer moet voldoen aan de voorwaarde en de locaties zijn prachtig dus dat komt vast goed.

Bedankt, dat gaat wel lukken!

Link naar reactie
  • Administrator

Op zich niet zo'n ramp, maar Sygic (waar ik verder wel fan van ben, draait op alle 4 m'n Androids) heeft de onhebbelijke gewoonte om je bij het missen van zo'n routepunt je terug te blijven sturen totdat je het gepasseerd bent. :rant:

En die kunnen héél gemakkelijk worden verwijderd, heb ik zojuist ontdekt... Klik tijdens het navigeren op de onderbalk in het midden en vervolgens op "coördinatiepunten" overslaan. Probleem opgelost, dank u, alstu, veel plezier morgen :lol:

Link naar reactie

Daar heb je dan wel even over gedaan ! :schater: (zei de man die zelf te lui was om 't uit te zoeken :hypocritesmiley: )

Heb zojuist de gpx even naar itf overgezet en daar zullen dus best wel een paar foutjes in zitten, ga morgen OsmAnd en Sygic tegelijk gebruiken, kijken of 't in de praktijk makkelijk werkt.

Rob bedankt, will keep you posted ! :guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

Daar heb je dan wel even over gedaan ! :schater:

2 minuten na het plaatsen van de routefiles voor de Europatour en het selecteren er van ?
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.