Ga naar inhoud

Ritje Brabant 14 juni 2015


Aanbevolen berichten

Nog even een tip (van Marc) voor het oa converteren van gpx bestanden:

JaVaWa RTWtool

JaVaWa RTWtool is een programma waarmee diverse conversies uitgevoerd kunnen worden op routes, tracks en waypoints. Zo kunnen er routes ontdaan worden van de "vlaggetjes", routes geconverteerd worden naar tracks en vice versa, en kan een verzameling van waypoints omgezet worden naar een track of directe route.

http://www.javawa.nl/rtwtool.html

Link naar reactie

Voor zover de weersvoorspellingen nu al kloppen, het weer ziet er goed uit op zondag 14 juni.

Het programma voor zondag 14 juni:

9:30 - 10:00 Verzamelen Markt Oirschot

000km 10:00 Vertrek markt Oirschot
045km 11:00 Kasteel Grevenbroek Achel
051km 11:40 Achelse Kluis
051km 12:00 Vertrek Achelse Kluis
078km 12:40 Abdij Postel
078km 13:30 Vertek Abdij Postel
102km 14:00 Aankomst Middelbeers plein Doornboomstraat

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Ondanks de voouitzichten van mooie bezienswaardigheden en volgens mij best goed weer, ons weekend is dan te vol om er tijd voor vrij te kunnen maken.

Voor degenen die wel gaan, een hele fijne rit gewenst en graag veel foto`s aub :-)

En we duimen uiteraard voor goed weer (ook omdat we dat zelf fijn vinden hoor hahaha)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Ik meld me bij deze helaas af, denk niet dat ik (ook al is het maar een kleinigheidje) deze week tijd zie om mijn Zed te maken :muur: .

Link naar reactie

Vandaag bij Geert Snellen geweest voor de bumpers. Toen ze er af waren zag het er nogal vies uit. Ik heb daarom besloten om meteen de hele onderkant te laten cleanen en behandelen. Is een paar dagen extra werk maar kon gelukkig ingepland worden. Betekent wel dat ik de auto maandag pas terug krijg. Kan helaas dus niet meerijden :(

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Jongens, als het zo doorgaat ben ik dadelijk alleen :sCo_unsure: ...... maar niet getreurd, als het droog is gaat het sowieso door. Mocht je op het laatste moment beslissen om (toch) mee te gaan dan ben je altijd welkom. Geen aanmeldplicht dus, maar let op, om 10:00 uur vertrekken we vanuit Oirschot.

Link naar reactie

Helaas zijn de weersvooruitzichten momenteel nog slecht voor aanstaande zondag <_< . Hopelijk verandert dat nog voor die tijd, daarom stel ik voor om aanstaande vrijdag de weerssituatie nog even te bekijken en te beslissen of het zondag doorgaat.

Link naar reactie

Ik meld me ook helaas af. Had verwacht dat late dienst zou hebben, maar moet 15:00 al beginnen. Sorry.

Je kan het ook een week verschuiven, ben ik vrij en erg mooi weer.

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.