Ga naar inhoud

Z poetsen. Was en wax clinic


Aanbevolen berichten

@Emi, in 'jouw' topic werd al snel duidelijk dat er interesse is in een clinic te Elst. Vooral na de opmerkingen van Joost... Er zijn dus straks twee clinics, zowel in het westen als ook het oosten van het land :clapping:

De clinic waar we het inmiddels geruime tijd over hebben is dus bij Auto Detailing in Elst. Enkele forumleden hebben daar naar volle tevredenheid hun Z laten cleanen, vandaar. Joost en ik hebben reeds contact met dat bedrijf gehad en we gaan proberen er een leuke en leerzame dag van te maken!

Als 25 juli minder gunstig is kan het wellicht ook op 1 augustus. Als jullie echter liever 18 juli willen stel ik voor dat Joost het verder regelt. 18 juli kan ik namelijk niet :(

Qua kosten maximaal EUR 30 tot EUR 50 per persoon en minimaal 6 deelnemers. De clinic zal 'binnen' plaatsvinden, dan zijn we niet afhankelijk van het weer.

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Hoe kom je aan de 27e? We hebben het alleen over een zaterdag gehad :blink:

Voor dat geld stellen die mensen in eerste instantie hun tijd en faciliteiten ter beschikking! Je krijgt in feite les om zelf je auto te cleanen en een advies over de lak/toestand van je auto. In overleg kan je auto ook meteen behandeld worden.

(*) Kopje koffie en tussendoor een broodje zal ook wel kunnen. Een definitieve prijs en programma zijn nog niet afgesproken...

aangepast door Partagas
Link naar reactie

De 25e inderdaad, zal wel mix zijn van terras...biertjes..

Dus als ik het goed heb mogen we met een klein aantal een paar uur luisteren naar iemand die je verteld hoe je de auto moet poetsen en bijhouden?

Je doet zelf daadwerkelijk niks, je krijgt ook niet spullen om aan de slag te gaan.

En als je geluk hebt mag je de auto door hun laten opknappen en kun je nog wat extra eurie neertellen?

Ik wil best een bijdrage doen, maar 35 tot 50 euro vind ik te veel.

Schrap mijn deelname maar....

Link naar reactie

Nou, ik ga er wel van uit dat je na instructie zelf aan de slag mag... Maar euh, ik zei toch dat we dat nog geen echt programma hebben? Ik weet verder ook niet wat men voor ons in petto heeft hoor :unsure:

Link naar reactie

Tot nu toe kan ik de 18e en de 25e. Ik weet van de heren dat ze er geen geld aan hoeven te verdienen, maar met name de gemaakte kosten die wel gedekt moeten worden. @Partagas, wellicht kun jij nog even informeren naar een concreet programma, welke activiteiten er plaats vinden en wat de kosten voor deelname zijn. Voor degene die een echte behandelijk willen hebben kunnen de kosten natuurlijk 1-op-1 worden afgestemd.

Link naar reactie

Is goed Joost, zal ik deze week doen.

Het lijkt er op dat voor de meesten 18 juli de meest gunstige dag is. Zelf zal ik er dan niet zijn maar dat geeft niet. Ik heb genoeg spullen en ervaring om mijn auto's te poetsen :hypocritesmiley:

Geef maar aan welke datum het moet worden. De meeste stemmen gelden...

18 juli

joostvdl

eddo61

25 juli

joostvdl

partagas

zetter

zetter-buurman

1 augustus

partagas

eddo61

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Alvast een leuke update!

Het definitieve programma zit er aan te komen maar Maarten liet mij zojuist al weten dat de clinic helemaal gratis zal zijn!!! Uiteraard zullen drank en broodjes betaald moeten worden maar dat lijkt me vanzelfsprekend.

Martin heeft al wat ideeën op papier gezet en dat ziet er heel goed uit!

De datum wordt 25 juli!

Diegenen die zich willen aanmelden gelieven dat nu alvast te doen.

Joostvdl

Partagas

Partagas-collega Z4 3.0i

Zetter

Zetter's-buurman

MarliesRoy

MadMarky

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Slim bekeken daar in Elst
Aangezien mijn maatje zijn agenda aan heeft gepast wil ik er graag bij zijn de 25e.
Bij lekker weer en voldoende interesse wil ik na afloop wel een bbq in ons tuintje regelen tegen kostprijs....ik zit een klein kwartiertje van Elst af.
Reken ergens op 10 a 12,50 euro pp all in, laten we zeggen maximaal 10 personen (ex ons)?
Mensen met interesse, stuur maar even een PM...als er nog ruimte is zijn de mensen die niet mee doen aan de clinic ook welkom, maar dat zal ik dan tzt hier wel posten. (Je kunt als niet clinicer al wel je interesse voor de bbq per pm sturen)

Na ontvangst van steekpenningen van niet nader te noemen personen (direct hieronder ials eerste n de lijst) toch maar een lijstje:
1. Partgas; Yvon en Ed

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Het idee/ voorstel van Maarten voor de clinic:

Het is mogelijk om kleine deukjes ter plaatse te laten restylen tegen een gereduceerde prijs.
Dit geld ook voor krassen, swirls en dergelijke.
Verder laten ze zien hoe je interieur en leder goed kunt onderhouden.
Problemen met de achterruitjes van de Z kunnen ze ter plaatse oplossen.
Net als het impregneren van de soft-top.

- Let wel, men kan natuurlijk niet bij 20 auto's tegelijk daken impregneren en deukjes weghalen.

Je leert hoe de lak in goede conditie kan blijven met de juiste producten.

Ze kunnen voor een speciale prijs een onderhoudspakket samen te stellen (waar je ook echt wat aan hebt) om je Z te wassen en te waxen.
Dit pakket bestaat uit professionele producten die ze zelf ook gebruiken en dus van top kwaliteit zijn. Denk aan een washmit, microvezeldoek, shampoo, wax of sealant, bandenglans en interieur verfrisser in een auto was emmer.
Het pakket kan in overleg eventueel aangepast of aangevuld worden.
Ze zullen ook laten zien dat je met dit pakket je eigen auto er super uit kunt laten zien.

De clinic is gratis! Ze kunnen daarnaast ook zorgen voor koffie, fris en een broodje (tegen gebruikelijke prijzen).

Lijken me in ieder geval prima ingrediënten voor een leuke en leerzame dag! Met dank aan MarliesRoy kan bij goed weer de dag afgesloten worden met een gezellige BBQ (tegen kostprijs).

Meldt je a.u.b. op tijd aan. Uiterlijk 4 juli wil ik doorgeven met hoeveel auto's we komen.

aangepast door Partagas
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het is mij niet helemaal duidelijk of wij ons alsnog opnieuw moeten opgeven. Maar hierbij de bevestiging, dat mijn buurman en ik graag van de partij zijn.

aangepast door Zetter
Link naar reactie

De actuele lijst bevat tot nu toe 8 auto's (of mijn collega komt is nog niet helemaal zeker). Het ziet er dus naar uit dat er veel aandacht aan de afzonderlijke auto's gegeven kan worden :groupwave:

Deelnemers:

Joostvdl

Partagas

Partagas-collega Z4 3.0i

Zetter

Zetter's-buurman

MarliesRoy

MadMarky

.cornelis.

EzZzy Rider

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.