Ga naar inhoud

TOP 10 Hoogste kilometerstanden met je Z3 of Z4 2016


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Elk jaar wordt er voortaan een topic geopend om te zien hoe het staat met de km-standen van onze ZZZ(Z)tjes
Geef dus voor dit jaar je hoogste km-stand op. Wil je stijgen in de lijst dan zul je een update moeten inzenden.
dus laat de zon maar komen en rijden met de ZZZ(Z) tjes!!!

Z3/Z4 (moet nog wel in je bezit zijn.):

Hoogste KM stand TOP 10 in 2015

  • 389.000 km BMW-Z-CSi Z3 2.8 1997
  • 310.000 Km Pascal Z3 3.0
  • 252.000 km IvoZ3 1.9 1999
  • 250. ??? KM Pimgmx
aangepast door IvoZ3
Zelf maar even aangepast ?
  • Administrator
Geplaatst:

365000 Ivo :)

Geplaatst: (aangepast)

nee hoor.... meer

minimaal 365.239 km :-p

aangepast door IvoZ3
  • Administrator
Geplaatst:

Moet ik hem dagelijks ff doorgeven :lol:

  • Administrator
Geplaatst:

... in 2014 ...

2014 ligt al weer even achter ons toch? :hypocritesmiley:

Geplaatst:

Ja dus even je oude stand nog noteren van 2014 :lol:

Van mij stond toen volgens de APK in 2014 op ruim 7 ton :blink:

  • Like 1
Geplaatst:

Bedankt Ferry. Jaartal aangepast.

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
Geplaatst:

Laatste datum 29 mei 2015 ?

Of gaat dit topic nog ergens anders door ? (;-)

Wat ik mij afvraag , kun je hier uit herleiden of een 1.8 , 1.9 , 4 cilinders , of de 6 cilinders, 2.0 , 2.2  of 2.8 "langer" meegaan qua kilometers ?

Mijn 2.0 , staat nu op 170 k , en ben eigenlijk wel benieuwd hoelang zo'n motor mee zou kunnen gaan ....?

  • Administrator
Geplaatst:

^Nou, nr.1 rijd nog steeds rond, dus 3 ton moet normaal te doen zijn

Geplaatst:
4 uren geleden, jje zei:

Laatste datum 29 mei 2015 ?

Of gaat dit topic nog ergens anders door ? (;-)

Wat ik mij afvraag , kun je hier uit herleiden of een 1.8 , 1.9 , 4 cilinders , of de 6 cilinders, 2.0 , 2.2  of 2.8 "langer" meegaan qua kilometers ?

Mijn 2.0 , staat nu op 170 k , en ben eigenlijk wel benieuwd hoelang zo'n motor mee zou kunnen gaan ....?

Dat hangt zo enorm af van gebruik, warm rijden, lange of korte ritten, onderhoud dat daar echt niks over te zeggen is. Nog los van "willekeur" of een maandagmorgenmodelletje.

 

wel kan je , zeer algemeen, zeggen dat een grotere motor minder hard hoeft te werken bij hetzelfde gebruik.

Geplaatst:

 

 

Ik ga er vanuit dat de mijne 4 ton kan halen :rolleyes:.

  • Administrator
Geplaatst:

Gelijk maar even de km-stand aangepast aangezien ons aller Ivo tegenwoordig zijn dagen slijt op het waterkoelerforum...

 

 

Geplaatst:

Zal morgen eens kijken, wij moeten ergens omtrent de 250K zitten intussen...

Geplaatst:

Ik zit niet meer op het waterkoelerforum Rob.

KM standen kunnen doorgegeven worden dan pas ik het weer aan. Wij (Jenny) zijn ook de 250 K gepasseerd.

 

Geplaatst: (aangepast)

240.000 voorbij zien komen tijden de limborit :sFun_banana2:

aangepast door Creed
Geplaatst:

Zeker niet de hoogste stand, jaar wel een mooie... 088888 afgelezen vandaag...

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Nu vorige week de 158k grens gepasseerd, het jaarlijks gemiddelde is nu onder de 10k gezakt, we passen de statistieken verder aan, niet voor de hoogste stand heheh......

Geplaatst:

De teller van de Coupe staat nu op 160K.

Geen hele hoge stand, maar in ieder geval wel wat vulling om uberhaupt aan een top 10 te komen :unsure:

Geplaatst:
Op 6-7-2016 om 17:06, pimgmx zei:

...ergens omtrent de 250K...

te optimistisch: deze week wordt de 240.000 aangetikt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.