Ga naar inhoud

Iphone navigatie routes mbv Sygic


Aanbevolen berichten

Ik heb nav tips op dit forum sinds april 2014 met succes het navigatie programma Sygic gebruikt op mijn Iphone 5S.

Routes van gpstracks.nl, kon ik op mijn PC bewerken met Tyre en via een coverteer programmaatje de "itn" extentie omzetten naar het voor Sygic vereiste "itf" format. De route.itf files kon ik dan inlezen via dropbox of icloud in de Sygic app op mijn Iphone en dit werkte prima!

Nu heeft Sygic een update uitgevoerd en zoals het er nu naar uit ziet is de dropbox of icloud functie alleen nog maar vor het maken van een backup, dus werkt de upload van en nieuwe route niet meer, helaas.

Wie heeft deze ervaring ook en weet een oplossing, desnoods via ander navigatie app tbv Iphone? (ongecracked)

alvast dank voor de tips

grt

Ruud

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik geloof dat als je zo'n app download waardoor je je iphone ook als ubs stick kunt gebruiken je in de map van sygic een route erbij kunt zetten die je dan later weer kunt gebruiken in de app

Link naar reactie

bedankt voor jullie reacties, maar helaas is dat het nadeel van Apple / Iphone dat alles "dicht" staat tenzij je je Iphone jailbreaked hetgeen ik niet wil.

Daarom was het slimme tussen-satttion Propbox of icloud een moor work-around.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.