Ga naar inhoud

Z4 afdek kappen dak-scharnieren (1 heel/ 1 kapot)


Aanbevolen berichten

Hoi,

Toen ik de auto kochten zaten er 2 afdekkappen bij, helaas is van 1 de vergrendeling stuk (duidelijk zichtbaar, als je de 2 met elkaar vergelijkt.

Nu denk ik dat ze nooit zou gaan gebruiken, want ik zou zo ook stuk maken...je doet het dak meestal ff snel dicht..oh shit, afdekplaten vergeten: STUK.

Aan de andere kant is het zonde om ze weg te gooien, want ze zijn niet meer leverbaar en misschien heeft iemand er wel interesse in, om te repareren of om een setje kompleet te maken.

Voor de reuze interessante prijs van 25€ ;-)

1250C91B-C092-4929-ACAA-70C151F67371_zps

0DA3B750-5B0B-40FB-9073-747EC88A4C11_zps

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb je het missende onderdeel nog? Dan kunnen ze eenvoudig gelijmd worden met een goede lijm. Gaan ze weer tijden mee ...

Link naar reactie

Hoi allemaal,

Nee, ik heb helaas nimmer meer gekregen dan wat je ziet, dus wat er mist...heb ik niet.

En ik krijg vragen (ook enkele via pb) wat ik ervoor wil hebben, heb geen enkel idee.

Hoogste bieder?

Groetjes

Harold

Link naar reactie
  • Administrator

Als het je helpt: ik heb mijn laaste (hele) set verkocht voor GBP 100,- inclusief verzending. De (ook hele) set daarvoor een paar jaar geleden volgens mij voor EUR 75,- excl. verzending.

Link naar reactie

Ok, bedankt.

Misschien het beste dan zo: hoogste bieder via PB wordt eigenaar.

Ik woon in regio Zwolle. Prijs op basis van ophalen.

Geld/opbrengst gaat naar het forum, dus biedt hoog! ;-)

Link naar reactie

Ik haak af, via PB het hoogste bod? hoe kunnen we dit controleren en volgens mij is dit geen veilingsite.

Kan mij nog herinneren, ondanks goede bedoeling om geld aan forum te doneren, dat er mensen op hun vingers zijn getikt omdat er geen prijs stond bij aangeboden spulletjes.

Link naar reactie

Prima, sorry, no harm intended.

Gewoon geen enkel idee gehad, wat het waard is.

Voor mij is het afval, vandaar het idee om het geld te besteden aan extra sponsoring.

EUR 25,-?

aangepast door Olivier van Epscheuten
eerste post aangepast ( mooie prijs harolv)
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.