Ga naar inhoud

z3 2.8 of z3m


Aanbevolen berichten

Hoi. Bij mij wordt t ook de 3e auto. We hebben hem niet nodig in ieder geval. S winters lekker in de garage en zomer's toeren met mooi weer. Over het circuit Zandvoort lijkt me heel erg leuk en als poetsauto.. genoeg om over na te denken!

Groet Hans

Link naar reactie

Ik heb een M coupe, inmiddels 6 jaar in mijn bezit en in onderhoud bij Roodkapje. Heeft inmiddels 155 k gelopen en wordt alleen gebruikt als het aardig weer is. Woont binnen en ziet er goed uit. Estoril blue. Gekocht in 2009 voor 18 k met 139k op de teller. Ik heb inmiddels al een keer een bod gehad dat beduidend hoger is, maar ja hij gaat niet weg.....

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben er van overtuigd dat Z3 M's gaan stijgen, als je ziet wat er in Porsche land gebeurt, je kunt voor normaal geld geen oude porsche meer kopen.

Als alternatief zou de Z3M kunnen dienen, ik heb hem er ook bij gekocht vanwege waardestijging, maar in beginsel voor de fun natuurlijk.

Maar de hobby kost zo wat minder als je geen afschrijving hebt.

De M coupe gaat denk ik harder stijgen dan de cabrio, maar het blijft in een glazen bol kijken.

Link naar reactie

2.8 kopen voor 10k en goud voor 10k is een betere investering dan een Z3M voor 20k. Win-win

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.