Ga naar inhoud

VERKOCHT: BMW Z4 Roadster 3.0iS Aero BJ03, 75K-km, sterling-grey


Aanbevolen berichten

Aan al het goede komt een eind.. Zo ook aan het bezit van deze fantastische auto, gelukkig wel om een goed reden, gezinsuitbreiding.

De auto ziet er nog erg goed uit, al helemaal gezien zijn leeftijd, niemand verwacht dat hij uit 2003 komt. Auto is altijd dealeronderhouden, heeft net een verse APK en over 15000KM pas weer een beurt nodig. In 2011 is de auto uit België geïmporteerd (van de eerste eigenaar) door forumgenoot ZZZWoudsend in 2012 heb ik hem van hem overgenomen. De auto is gewoon in erg goede staat zoals je mag verwachten van een auto met deze KM-stand en die het grootste deel van zijn bestaan in de garage heeft gestaan. Aankoopkeuringen zijn dan ook geen enkel probleem.

MepQK5.jpg

BMW Z4 Roadster (E85) 3.0iS Aero

Kleur: Sterling Grey

Bouwjaar: 2003

KM-stand: 73.000

Opties/uitrusting:

  • Origineel uitgevoerd met Aerodynamik pakket, bestaande uit voorbumper, bredere sideskirts en achter een diffusor.
  • M-onderstel, met Eibach pro-kit waardoor hij net iets lager ligt maar nog comfortabel genoeg is. Ik ondervind amper problemen met drempels, deze kun je nemen net als met een 'normale' auto. (Extreem hoge drempels uitgezonderd)
  • 19" CSL velgen (imitatie) met Goodyear Eagle F1 Asymetric banden. De achterbanden zijn net nieuw.
  • Automatische klimaatregeling
  • origineel BMW HIFI, (voorzien van versterker bij de accu en subwoofers achter de stoelen weggewerkt)
  • Dice Mediabridge(MBR1500), hierdoor mogelijkheid om een IPOD/Iphone of USB stick aan de originele radio te koppelen en te bedienen en tevens Bluetooth streaming en carkit,
  • M-interieur (excl. de stoelen). Dus Multifunctioneel M-stuur (ook voor carkit/USB), M-pookknop en Carbon-leder interieurlijsten.
  • FL-interieurdelen. Bijna alle kunststofdelen die in een pré-FL normaliter antraciet zijn, zijn vervangen voor de zwarte van na de facelift. Hierdoor krijg je een mooi bijna geheel zwart interieur.
  • Lederen bekleding met stoelverwarming.
  • Elektrisch te openen/sluiten dak (textiel nog in zeer nette staat)
  • Facelift koplampen (witte knipperlichten)
  • Witte zijknipperlichten + 3e remlicht.
  • Wit/rode achterlichten, unieke symmetrische set met verplaatst achteruitrijlicht (APK-proof!)

Ben vast nog wat vergeten...

Prijs :€16.000

Fotocollectie op ImageShack

gOUssi.jpg

dX5kbu.jpg

2r6Tz4.jpg

pA3DMO.jpg

LubL0Q.jpg

w2BGcj.jpg

aangepast door Boy
Link naar reactie
  • Administrator

Dito! Overigens: het zijn niet zo maar CSL imitatie velgen, het zijn speciaal geïmporteerde VMR VB3 (oude naam) / V703 (huidige naam) velgen. :thumbs_up:

Dat is een gerenommeerde velg; qua kwaliteit en kosten totaal niet te vergelijken met de goedkope imitatie CSLs op bijvoorbeeld Marktplaats ...

Link naar reactie

Was inderdaad nog wat vergeten..

-park distance control (achter)

-originele windblocker

Ben natuurlijk met jullie eens dat het een prachtbak is, gaat ook best pijn doen denk ik..

@Maurits , wistbwel dat het velgen van goede kwaliteit waren, maar was me er niet echt van bewust dat het zo'n gerenomeerd merk is, bedankt voor de info

@zzzwoudsend, tja is toch grotendeels jouw werk?

@delta737, dat zit er niet op. Maar laat dat nou net een optie zijn die je eenvoudig zelf kunt namonteren en kost iets van 60, dus zal

geen showstopper zijn lijkt mij.

Link naar reactie

@zzzwoudsend, tja is toch grotendeels jouw werk

Ik heb er inderdaad heel wat uurtjes (en factuurtjes) inzitten. Maar met heel veel plezier gedaan. Ik hoop dat je er weer een echte liefhebber voor weet te vinden. Maar dat gaat ongetwijfeld lukken.

Link naar reactie

Shit, dat ging snel! Hij is verkocht..

Had verwacht dat het wel even zou duren en was er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor/mee, maar mag natuurlijk niet klagen.

Hij Komt zeker bij een echte liefhebber (z3 roadster + coupe gehad) terecht toevallig ook nog uit Arnhem dus zie hem wellicht nog eens voorbij komen. Weet dat hij hier ook regelmatig rondneust dus wellicht meldt hij zich nog 'ns.

Iedereen bedankt voor de tips en adviezen afgelopen jaren, wellicht kom ik nog 'ns terug (met 'n Z4m ofzo).

aangepast door Boy
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Gefeliciteerd dan! :clapping: Ik sluit je topic nog net even niet voor het geval er nog meer mensen iets kwijt willen ... Ik heb wel alvast even de titel aangepast.

Link naar reactie
  • Administrator

Gefeliciteerd, en ach je weet waarom je hem weg hebt gedaan....dat maakt alles goed

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.