Ga naar inhoud

Complete LED interieurset BMW z4 (7500K)


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Dit dus:

17072920209_73f6c565ca_b.jpg

Ik heb alleen de verkeerde geleverd gekregen: de versie die er nu in zit is ongeveer 7500K (beinvloedt de kleur), terwijl ik 5500K gewild had. Ik heb daarom zojuist een andere set besteld.

Leveromvang:

16636624634_4eb11c1f2d_b.jpg

Ofwel:

- 1 x plafonlamp midden (4 leds, 360 graden uitstraling);

- 2x leeslampje (1 led; uitstraling recht naar voren);

- 2x lampjes voetenruimte (drie leds per lampje, uitstraling 180 graden)

- 1 x lampje handschoenenvak (drie leds, uitstraling 180 graden)

- 1 x lampje DVD / opbergvak tussen de stoelen (drie leds, uitstraling 180 graden)

- 1 x lampje kofferbak (drie leds, uitstraling 180 graden)

Ik heb er zelf een week geleden EUR 36,- voor betaald. Vraagprijs EUR 25,- inclusief verzending. PM of nul zes drie zeven vier vier twee acht een twee.

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ze zijn niet meer te koop: ik heb ze terug gestuurd naar de verkoper. Mocht iemand overwegen om LEDs van Individualise your car te bestellen: als je niet van een blauwe gloed houdt, let goed op welke variant je bestelt en neem dan niet de 7500K. Die hebben een blauwige gloed. Ik had bij het bestellen niet goed opgelet en niet gezien dat dit de 7500k variant was (ze hebben ook een 6000k variant die naar eigen zeggen witter zou zijn).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.