Ga naar inhoud

Wie weet welke velg dit is?


Aanbevolen berichten

4 vragen.

Ik vind dit wel hele mooie velgen, wie weet welk merk, type en maat het is?

Indien het 18 inch is dan hoort er een 225-40-18 op als ik het goed heb?

Geld dit dan voor de voor en achterkant?

En wordt het een breedset als ik achter breder ga dan voor?

263jyu9.jpg

2jg5hjc.jpg

Link naar reactie

Dank je Ronlittle en als ik kies voor 4 velgen van dezelfde maat b.v. 8x18 inch dan horen er voor en achter 225-40-18 banden op neem ik aan?

Laat ik het zo vragen:

Ik wil graag over op 18 inch maar liever niet breder dan 225.

Wat zijn dan de maten, offset etc die ik moet hebben?

aangepast door Veloce
Link naar reactie
  • Administrator

Nee, dat is echt niet waar. Je moet zorgen dat de wanghoogte passend blijft. Die is het meest bepalend voor je comfort. Breedset met de OEM bandenmaten is zeker niet oncomfortabel dan 4 velgen met 8j/225.

Link naar reactie

Ok dank je, indien ik een mooie breedset tegen kom koop ik het wel hoor. Ik zal morgen doneren zodat ik een " te koop gevraagd" advertentie kan plaatsen.

Ik ben nu met een set M3 E 46 velgen bezig, volgens de verkoper 4x 8jx18 alleen hij moet de offset/ET even checken.

Ik heb wel de indruk dat ze niet helemaal netjes (genoeg) zijn.

Die set hier boven styling 125 vind ik top, als iemand zo'n set te koop heeft hoor ik het graag.

Link naar reactie

Ik reed (dan wel met een 330 touring) met 225 rond om en sinds kort met 225 voor en 255 achter en het voordeel is in mijn ogen dat ik veel harder een bocht uit kan zonder een kwispelende kont. Vooral in de bergen is dit een erg leuk gevoel en natuurlijk wanneer ik wil gaat hij nog steeds wel dwars maar minder makkelijk.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog bedankt voor de tip LexV, vanmorgen heb ik de set opgehaald.

Zojuist de boel opgepoetst en het ziet er nog prima uit, er moeten alleen nog even 2 nieuwe 225-40-18 op.

Ik weet nog niet precies welke maar het worden Dunlop Sportmaxx of Goodyear Eagle F1 asymetric 2.

  • Like 1
Link naar reactie

De styling 125 staat wel als (o.a.) een specifieke E85 velg en toch staat hij niet op dit lijstje, wie weet er meer over.

Kon je de 125 wel als optie bestellen, en misschien dan alleen op de pre facelift of...?

ajqdqu.jpg

34zdi6c.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.