Ga naar inhoud

Benzine filter vervangen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben ivm onderhoud opzoek naar de locatie van het benzine filter en evt. hoe je daar bij komt. mijn TIS werkt niet helemaal mee <_< dus wie o wie ?

Geplaatst:

zit dat niet in de tank aan de pomp vast?

Geplaatst:

quote uit bimmerforum

Fuel filter is in the fuel tank and is not a maintenance item. It should last the life of the car as long as you use good quality gasoline and drive the car regularly.

Hebbie geen google daar?

Geplaatst:

Gewoon altijd tijdig tanken dus niet (bijna) leegrijden, en alleen merkbenzine gebruiken.

Geplaatst:

quote uit bimmerforum

Fuel filter is in the fuel tank and is not a maintenance item. It should last the life of the car as long as you use good quality gasoline and drive the car regularly.

Hebbie geen google daar?

jawel sander, maar als op google een miljoen verschillende zaken leest, dan kan je het het beste in de groep gooien toch ? ik google altijd even voor ik wat vraag.

dan vervang ik het filter niet, vandaag even de olie en filter en het luchtfilter vervangen vandaar.

Geplaatst:

Het bezinefilter zit aan de bestuurders kant tegen de draagbalk gemonteerd.

Ongeveer midden onder de deur.

succes

• Like 1
Geplaatst:

Dankjewel ham zal eens kijken, hadden die plaat die daar zit aan de achterkant losgemaakt maar de voorkant niet, zal nog eens goed kijken

Geplaatst:

Ik had niet zo snel gezien dat ik bij het Z4 deel zat, wat ik schrijf is bij de Z3.

Sorry voor het ongemak.

Ham

Geplaatst:

^ gelukkig had ik nog niet gekeken! hij zal wel in de tank zitten! laat het wel zitten. Ik wacht nog op m'n relais en de auto kan de weg weer op

Geplaatst: (aangepast)

Het filter zit op zeker in de tank,kijk maar op realoem .

Af en toe een flesje forte in de tank (zeker voor de winterstop)kan geen kwaad.

aangepast door sandere39
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen