Ga naar inhoud

Big papa: kogel door de kerk, maar brand in de verstelling koplampen.


Aanbevolen berichten

Het dat is toevallig, kom ik ook al jaren, vlak bij mijn huis....., ik had een tijdje terug volgens mij ook al op het forum gezet, ik laat haar daar altijd wassen, polijsten nog niet nodig, maar goed te weten dat je dus prima ervaringen hebt....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Het dat is toevallig, kom ik ook al jaren, vlak bij mijn huis....., ik had een tijdje terug volgens mij ook al op het forum gezet, ik laat haar daar altijd wassen, polijsten nog niet nodig, maar goed te weten dat je dus prima ervaringen hebt....

Moeten we maar is afspreken.

Link naar reactie

EUR 75 om te polijsten is zeker niet duur. Veel detailing bedrijven rekenen voor uitsluitend polijsten ook niet echt veel. Wat een poetsbeurt meteen een flink stuk duurder maakt is het 'verzegelen'. Daar ben je zo EUR 200,00 extra voor kwijt hoor...

Link naar reactie

Moeten we maar is afspreken.

lijkt me leuk, spijk city is niet zover weg....

Link naar reactie

@MarliesRoy je kan er idd op wachten. Moet wel geduld hebben, want bij mij duurde het wel 3,5 tot 4 uur.

Maar dat kan ook niet anders, want het moet wel goed gebeuren, en in een uurtje polijsten kan nooit goed zijn.

Link naar reactie

@Pampus zit elke dag voor me werk in Rotjeknor.

Daar rij ik niet in de ZZZ maar in een heel lang ding van een paar miljoen euro en airco en een kleine 2000 passagiers achter me. :lol::lol:

Link naar reactie

@Maurice ik denk toch niet dat ze ook effectief 3-4u aan de zzz bezig geweest zijn voor 75euro, dan hebben ze er toch niets op verdiend

ik denk voor dat geld ongeveer 1 1/2u

Link naar reactie

@Maurice ik denk toch niet dat ze ook effectief 3-4u aan de zzz bezig geweest zijn voor 75euro, dan hebben ze er toch niets op verdiend

ik denk voor dat geld ongeveer 1 1/2u

Ja dat mag jij denken. Maar ik ben er bij geweest en heb ze niet uit het oog verloren.

En gelukkig heb ik vroeger klok leren kijken. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

@Bigpapa dat is echt wel een spotprijs, mooi meegenomen

maar ik kan het me haast niet inbeelden dat er nog ergens een bedrijf 3-4u werk levert voor dat geld en dan ook nog incl. gebruik van producten

en materiaal, blijkt het toch nog te bestaan, lijkt mij in Belgie niet mogelijk maar hier is dan ook (bijna) alles duurder

Link naar reactie

^

Je hebt wel gelijk Eddy, als iemand voor € 75,- 4 uur gaat poetsen, verdient ie 18,75 bruto per uur.

daar gaat zijn pandhuur/hypotheek, levensonderhoud, verzekeringen, belastingen, energie, poetsmaterialen en machineafschrijving ook nog vanaf.

Kortom,

die neemt dus genoegen met heel weinig.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Je kan ook zeggen dat het misschien wel ZWART het buideltje ingaat.

Een bon heb ik ook niet gehad, wil ik ook niet.

Ga er maar heen, en beoordeel zelf. Of betaal lekker meer voor hetzelfde.

Link naar reactie

Hoofdinkomen bestaat bij Ottoman uit in en verkoop tweedehandsauto's, daarnaast wassen en stofzuigen, hebben ze heel jonge gastjes voor. 25 euro binnen en buiten 40 minuten.....

Ik kom er graag met drie auto's .......

Link naar reactie

Die laat ik sowieso niet polijsten omdat ze in een behoorlijk stoffige parkeer garage woont en ik te lui ben om er elke keer een hoes over te doen. Zo in keer per maand naar Ottoman vind ik wel voldoende. De auto ziet er nog prima uit en na de wasbeurt glimt ze behoorlijk. En ach de auto is nu 16 jaar oud en met gemiddeld 3 k per jaar slijt de lak niet zo hard.....

Link naar reactie

Op 21 Juli ben ik bij vakman Ruud aanwezig.

Om de auto een apk te laten geven aangezien deze in maart JL zijn apk heb gehad.

Daar deze ZZZ wordt gestald in een verwarmde garage en pas in April misschien weer naar buiten gaat, moet er een geldige apk op zitten. Dus gaan we een extra apktje doen.

En de motor wil ik laten fluschen en nieuwe olie met eventueel een toevoeging en de versnellingsbak laten verversen.

En zelf ga ik de remklauwen nog van dit jaar ff een mooi goed kleurtje geven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.