Ga naar inhoud

Big papa: kogel door de kerk, maar brand in de verstelling koplampen.


Aanbevolen berichten

Opgelet met bluspoeder .... ABC poeder bestaat vnl. uit zouten en tast electronica aan. Echter niet direct , kan na 2 a 3 maanden ook beginnen. Ter info , ik werk in de brandbeveiliging ( vnl. Blustoestellen )

aangepast door bojan
  • Like 1
Link naar reactie

hoop inderdaad dat het geen poederblusser was.... :muur:

tja , beter blussen met poederblusser dan laten opfikken hé. CO2 is nog het beste . Zijn er hier mensen die interesse hebben in CO2 toestel? Ik heb er wel enkele op overschot :-) zijn toestellen die " afgekeurd" zijn op leeftijd maar wel nog perfect ok zijn . Breng ik ze mee bij eerste forumrit die ik rijd . Ach ja tis voor niet , gratis dus.
  • Like 1
Link naar reactie

... Zijn er hier mensen die interesse hebben in CO2 toestel? ....

Ik hou me direct aanbevolen.

... geen poederblusser ...

Toevallig was het wel een poederblusser, omdat alle treinen daarmee vol hangen.

Waarom? weet ik niet. Maar was blij dat er een poederblusser bij de hand was, want wat heb je aan een uitgebrande wagen.

En de BMW dealer waar die nu staat zou dit toch wel weten.

Hij heeft mij verteld dat alles een schoonmaak beurt krijgt, ook het motor compartiment.

De BMW dealer zij zelf dat ik heel snel gehandeld heeft, hij heeft het wel is meegemaakt dat een wagen binnen no time in de fik staat.

aangepast door 2.5si
Jouw twee opvolgende posts samengevoegd en full quotes verwijderd
  • Like 1
Link naar reactie

Vandaag telefoontje gehad van de BMW dealer.

Het onderdeel wat in brand is gevlogen wordt opgestuurd, en nagekeken op foutjes.

De motor van de verstelbare koplampen is in de fik gevlogen. Waarschijnlijk sluiting in het motortje, of het motortje is spontaan aangegaan en vastgelopen waardoor hij hitte gaat veroorzaken en gaat smelten.

Maar voorlopig staat de wagen bij de dealer.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Helaas nog geen bericht hoe het staat met mijn 2e kindje. Ik baal hier zo van, mooi weer en ik kan er niet in rijden.

Hoop deze week hem toch wel terug te hebben.

Het is inmiddels 8-5-2015 en vanochtend besloten om hem direct weg te halen bij Breeman.

Dit autobedrijf is goed voor zakelijk gebruik maar voor de lief hebbende particulier moet je hier niet komen.

Hij gaat morgen naar Ruud, en die gaat hem helemaal nakijken en maken.

En dat is in overleg gegaan met de schade exper en die was het er helemaal mee eens.

Voor mij is dat een prettig uitzicht.

Vanmiddag helemaal gewassen en in de was gezet.

Het motor compartiment is door Breeman volgens mij vlug schoongemaakt.

Het motorblok ziet er nu totaal niet uit. Dat brandblus poeder hebben ze niet goed eraf gespoten.

Ik hoop dat ik hem nog schoon kan krijgen maar ik heb er een hard hoofd in.

Morgen maar aan Ruud vragen, en anders naar een cleaning bedrijf die de motor is ff flink kan schoonmaken.

Het is jammer genoeg niet anders.

En anders met een heel fijn schuurpapier alles heel zachtjes op schuren, denk dat dat nog de beste oplossing is.

Ik heb de kabels die verbrand waren maar geïsoleerd, dat was zelfs niet gedaan. :muur:

aangepast door Bigpapa
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Joepie de wgn net opgehaald bij Ruud.

Wat een vakman. Hij heeft de koplamp die verbrand was uit elkaar gehaald en samen met nog een defecte gewoon 1 hele gemaakt, en direct witte glaasjes erin gezet.

Ook maar gelijk gepolijst en alle bedrading vernieuwd, en alles is nu weer dik in orde. Dus nu kunnen we heerlijk gaan rijden.

24ebais.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Even weer wat mods gedaan aan mijn kindje.

De kieuwen wil ik eigenlijk in het chroom maar ik ben tenslotte een nederlander dus wacht nog even op een aanbieding.

Dus toch alvast maar het gaas ervan gespoten. Dat zwart vond ik niet zo afstekelijk.

Heel voorzichtig uit elkaar gehaald en het gaas met thinner (was voorhanden) schoongemaakt en gespoten met een spuitbus van motip.

Kleur zilver zoals je ziet. En ik vind het geweldig staan. Mijn zoons viel het direct op, terwijl ik niets had gezegd.

2mzmpvb.jpg

Link naar reactie

Van de week ff de wgn laten polijsten. Ik had het adres via dit forum en toch maar langs geweest.

Is een bedrijf vanonze medemens maar kwaliteit leveren ze wel af.

En dat voor 75,- hebben ze de wagen in 4 lagen gepolijst om alle swirl er uit te krijgen.

15xn8np.jpg

5eehkl.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.