Ga naar inhoud

Fruitboompjes bloesem kijken Tiel e.o.?


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Beste mensen,


Dagelijk rij ik in de buurt van Tiel en zie dat de (fruit) boompjes al mooi bloesem beginnen te krijgen.

Ik zit er over te denken om op korte termijn een "spontane" tocht hier te doen. (want die is er volgens mij niet)

Start rond lunchtijd in Westervoort en daarna spoorslags naar Rhenen waar de start is.

Na afloop (ook in de buurt van Rhenen) kunnen we met een select gezelschap door naar Westervoort en steek ik de BBQ aan.

Aangezien het een "spontane" rit is wil ik dit niet in evenementen plaatsen, want ik weet niet precies wanneer de bloesem op zijn mooist is (ik verwacht nog 1 a 2 weken) en het is dus niet een echt evenement.

Het zal op een zondag plaats vinden, we rijden rond de 150 kilometer in een uurtje of 4.

Wil jij ook deelnemen aan deze rit? Stuur dan een PM met je mobiele telefoonnummer (handig is daarbij dat je whatsapp hebt :clapping: en ik zet je in de appgroep voor deze rit.

De kosten voor lunch en BBQ incl drank zal denk ik op 25 euro per koppel komen.


Edit: beste admins, mocht dit op de verkeerde plek staan, vertrouw ik erop dat jullie het verplaatsen naar de juiste plek :groupwave:

Link naar reactie

Whatsapp? Is dat iets nieuws? :P

De eerste rit waaraan ik via dit forum deelnam, was ook een spontane bloesemrit. Toen was het extreem druk. We hebben tijdenlang op een smal dijkje gestaan; groepen wielrenners, motoren, fietsers, wandelaars. En niemand die een ander in kon halen, want vanaf de andere kant was het net zo erg. Alles ging dus in het tempo van de langzaamste groep: de wandelaars. En dat kilometers aaneen. Jurgen heeft er nu nog nachtmerries over, geloof ik.

Link naar reactie
  • Administrator

Jeroen heeft nog ICQ op z'n Windows ME machine, Whatsapp komt over een jaar of 10 wel een keer wanneer ieder ander mens geimplanteerde apptelefoons heeft ofzo... :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

Leuk initiatief!!

Toch zou ik ivm de verwachte drukte van fietsers en lawaaierige motorbike clubjes, toch adviseren het op een zaterdag te houden. (En dan heb ik het mn over het traject Gorinchem Tiel aan beide zijden).

Als dat niet kan,, gewoon op zondag doorgaan en die motorbikes (hells Angels en Saturrah?) gewoon de dijk af drukken.

Link naar reactie

ligt er aan waar je het vlees wilt kopen Roy...

of bestellen en dat de ander het haalt?

Link naar reactie
  • Administrator

... tot zover on topic..........

Hiervoor was het inderdaad 100% on topic ...

... hells Angels en Saturrah? ...

... geimplanteerde apptelefoons ofzo ...

:hypocritesmiley:

Link naar reactie

Als alles mee zit aanstaande zondag.(3 mei)

Ik kom zaterdagavond laat terug van een klus in Portugal dus voor iedereen eten regelen gaat niet meer lukken.

Afhankelijk van de weersvoorspellingen geef ik vrijdag of zaterdag het ok voor de rit.

Ik kom er dus nog op terug

Edit: ik heb gisteren een deel van de route gereden die ik gevonden had.

Eerlijk gezegd viel daarvan het eerste hakf uur een beetje tegen, dus die probeer ik nog aan te passen.

Daarnaast zijn momenteel d vooruitzichten wat betreft weer niet echt denderend, eind van de week nog maar een kijken.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.