Ga naar inhoud

Uitdeukdag Hillegom


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik heb geen deukjes (ben ik erg trots op natuurlijk! :) ), maar die 40 euro voor uitdeuken lijkt mij bijzonder schappelijk! Misschien wek je de interesse van meer mensen als je iets kan zeggen over de techniek & kwaliteit van het afgeleverde werk. Volgens mij vinden de meesten hier dat het belangrijkste.

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen deukjes (ben ik erg trots op natuurlijk! :) ), maar die 40 euro voor uitdeuken lijkt mij bijzonder schappelijk! Misschien wek je de interesse van meer mensen als je iets kan zeggen over de techniek & kwaliteit van het afgeleverde werk. Volgens mij vinden de meesten hier dat het belangrijkste.

Alles wat ik weet is het bekende "uitdeuken zonder spuiten" Dus de deukjes worden eruit gewalst volgens mij. Het gebeurt met stokken. Maar om je de waarheid te zeggen heb ik 't 'm nog niet zien doen. Maar iedereen in m'n omgeving zegt: Dan moet je Bob hebben!

Dus....

Link naar reactie
  • 2 weken later...
DJ, ik ben van de partij met ChristineXL´s ZzZ-je..... Denk dat we de route toch niet moeten combineren met deze dag, is wellicht teveel van het goede.

Dus Christine is wat groter geworden? :lmao: Is wel snel gegaan he... Maar ja, je moet maar denken: kleine Z-tjes worden groot.... :blush:

Ik zal Detmar vragen of we over een week of 3 a 4 die dag kunnen doen. Da's mooi voor de vakantie.

Ondertussen wordt er naar routes gekeken. Of het gecombineerd moet worden met de Zondag moeten we dan maar even over stemmen lijkt me.

Link naar reactie

Oke, ik heb nu een stuk of 6 routes. 1 daarvan is van bekend dat ie heel erg mooi is over allemaal kleine weggetjes. Hijgaat richting het midden van het land. Het is een route die bedoeld is voor oldtimers dus geen snelwegen. We gaan het zien.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

misschien is 't handig voor de klusdag een index van zaken te maken die men wil doen om teleurstelling/tijdgebrek te voorkomen?

Link naar reactie

Ja dat doe ik dan morgen.

Ik heb vanavond even een "Clutch-stop" geinstalleerd. Fluitje van een cent. kosten

35 cent :)

Ik zal voor de klusdag wel een aantal boutjes en moertjes van de juiste afmetingen meenemen. Dan kan iedereen die even inbouwen (indien gewenst) want het werkt inderdaad als een beest ;) ;)

Link naar reactie
Even offtopic dan, heb jij het orginele rubber weer gebruikt dat erom heen zat? Heb namelijk best wel spijt dat ik toendertijd geen bij Dylotic besteld had.

Zijn die eigenlijk al klaar? Ik heb er weinig meer over gehoord..

Dylotic maar even vragen..

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Kan je tijdens deze klusdag ook wiellagers laten vervangen?

Ik heb namelijk een tik en volgens mijn gevoel is de wiellager aan de linkervoorzijde aan vervanging toe.

Weet niet hoe lang vervanging duurt en wat dit kost, maar wellicht iemand van jullie wel?

Is een reparatie van deze aard ook mogelijk tijdens de klusdag?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.