Ga naar inhoud

Teutoburgerwald rit - 17 mei 2015


Delta737

Aanbevolen berichten

Jammer Roy en Marlies, jullie weten niet wat jullie missen!

Alle betalingen zijn ondertussen ontvangen :thumbs_up: We hebben vandaag de rit voorgereden, aan de hand daarvan nog een paar kleine tweaks aan de route gedaan. Wij zijn er klaar voor dus :) Ik zet de bestanden morgen of overmorgen online!

De inschrijving is ondertussen officieel gesloten. Mocht iemand zich toch nog last minute bedenken, stuur me dan even een berichtje, dan is er nog wel wat te regelen :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Sorry voor de vertraging, de TomTom bleef bij het bestand van de middag aangeven dat hij geen route kon maken, dus het was even uitvogelen aan welk punt dat lag. (daarnaast was ik ook nog druk met wat anders, maar daarover in een ander draadje binnenkort meer :sFun_whistle: )

Ondertussen allemaal opgelost, dus hierbij de bestanden:

Garmin

Ochtend

Middag

TomTom

Ochtend

Middag

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Middagprogramma voor de garmin stond per ongeluk niet goed, ondertussen aangepast!

Voor diegenen die de ochtendroute in Tyre inladen, hier lijkt een fout in te zitten, maar die fout zit in Tyre, want tijdens het voorrijden ging dit prima

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Hi, ik heb een Tom-Tom maar totaal geen ervaring met het downloaden van bestanden. Is er ook een geschreven route aanwezig? Heb een ervaren navigatrice naast mij zitten.

Link naar reactie

Je tomtom met een usb kabel aan je pc

het bestand wat je gedownload hebt middels je windows verkenner in de tomtom (als het goed is kun je die nu benaderen met de windows verkenner) in het maoje ITN zetten.

Via de tomtom kun je nu een geplande route laden...

Link naar reactie

Ja als je TomTom dit tenminste ondersteunt, de goedkopere niet volgens mij. Maar er is inderdaad ook een gedrukte routebeschrijving.

P.S. aan alle deelnemers: ja ik weet dat ik een "spastisch" knipperlicht naar rechts heb, dus je hoeft me niet te waarschuwen. :lol: Dit ligt helaas niet aan het lampje, maar aan de aansluiting van de fitting. Dat kan niet eerder dan dinsdag worden gefixt door de lokale garage :muur: Of een handige harrie moet dit zondag ff voor me willen doen :hypocritesmiley:

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Zo, ik ben bezig met de laatste dingetjes voor de rit. De weersvoorspelling is, in tegenstelling tot eerdere berichten ook redelijk goed voor zondag. Ik heb er enorm veel zin in, hopelijk jullie ook! :)

Nog een verzoek aan alle deelnemers:

Zorg dat je voldoende benzine aan boord hebt voor de hele rit. We stoppen in principe niet om te tanken. Ook bij de lunchlocatie is geen tankstation direct in de buurt.

Link naar reactie
  • Administrator

Alle TomTom's nieuwer dan 2010 ondersteunen het routenavigeren niet, of je moet de motorfietsversie hebben.

Link naar reactie

Alle TomTom's nieuwer dan 2010 ondersteunen het routenavigeren niet, of je moet de motorfietsversie hebben.

Serieus??? Waardeloos...!

In onze Grand Scenic van eind 2013 zit ook een systeem van TomTom, die ondersteunt het nog wel. Maar dat zal in de basis nog wel een oud systeem zijn.

Link naar reactie

Kijk en vraag eens rond op worldofnavigation.com, zitten allemaal slimme gastjes.

Ik heb zelf een tomtom one van voor de oorlog, maar met hun hulp kan ik wel itn bestanden en diverse kaarten erop zetten

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Zoek me wezenloos op internet: hoe krijg ik deze bestanden op mijn BMW navi? Het lijkt me dat ik ze eerst moet converteren, heb iets over Tyre gelezen maar mijn virusscanner ziet dit als ongewenste software en verwijdert het direct.

Iemand een andere oplossing?

Link naar reactie

^ Ik gebruik gewoon de oude vertrouwde TomTom. Om het in de navi van de auto te laden schijnt wel mogelijk te zijn, maar dat is erg omslachtig.

Inmiddels in het hotel in Osnabrück, waar het op dit moment nog heerlijk weer is. Wat er zondag ook gebeurt, vandaag heb ik in ieder geval open kunnen rijden.

Afijn, nu maar eens op zoek naar een biergarten en een bratwurst of zo. :P

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Tyre kun je prima installeren. Misschien je virusscanner even wat anders instellen?

Link naar reactie

Helaas heeft vanesco zojuist afgezegd. Er blijft dus een compact groepje over, maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk werkt het weer wel mee, voorspellingen blijven wat wisselend...

Link naar reactie

^^ De werkelijkheid ook. Uw reporter ter plaatse meldt: vandaag is het eigenlijk de hele dag bewolkt en regenachtig geweest. Nu begint de zon echter door te breken. :cool:

Zo maar weer eens de stad in, denk ik. Het is feest in Osnabrück: Maiwoche. Dat betekent overal kraampjes, muziek, drukte. Best leuk, maar het moet wel droog zijn. Ook maar eens kijken waar ik ga eten. Gisteren had ik Opa's Bratkartoffelpfanne in het Kartoffelhaus, 'deftige Hausmannskost'. :chef:

Link naar reactie

Wij zitten op 10 km van de start! De tank is vol! Nu kunnen we uitslapen morgenochtend.

Mooi droog waterig zonnetje!

Hebben er zin in!

Gr Freek en Irene

aangepast door Bonfire
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.